Gå til innhold
TEM

Dørkmatter til 116-GTV?

Anbefalte innlegg

Neon som vet om noen bra matter å få kjøpt til 116-serie GTV? Sorte, kanskje med en liten logo på hadde jo vært najs... ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har disse:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Alfa-Romeo-Alfetta-GTV-2000-GTV-6-NEW-BLACK-RED-MAT-SET_W0QQcmdZViewItemQQcategoryZ34206QQihZ002QQitemZ120187116530QQtcZphoto

Bestilt via Ricambi Automobilia i Nederland. Har fått skryt av de på treff (du har vel forsåvidt sett de du også ;) ), og de har bra passform og kvalitet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, likte de som Dan viste. Bestiller du ett par til meg også med beige skrift. Hvis det er valg ta jeg gjerne Alfa Romeo i løkkeskrift på langs i stedet.

hilsen Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns kanskje det ble litt "mye" med den røde kanten og stor logo :) Nå er alt interiøret i min sort, sort tak, seter etc så mye rødt vil dra all oppmerksomheten til gulvet, så....

Mulig jeg går for de mattene som Arve viste til - helt sorte med Alfa skriften langs siden i rødt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TEM, jeg ville ha gått for helt sorte stoffmatter av god italiensk kvalitet. Enkelt og pent. Drit i tull som logo/skrift på matter og hvit skrift i dekka. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...