Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Lett batteri!

Anbefalte innlegg

De fleste motorsportforhandlere har dette. Feks demon tweeks og xlraceparts. Norske forhandlere havner som vanlig på et astronomisk prisnivå hva gjelder motorsport :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk tak i batteri til en Suzuki Baleno forleden, (fra Exide Sønnak) Det var ikke stort større enn det jeg forbinder med et motosykkelbatteri. Lett var det også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil minne om at etter de nye reglene får du 10% effekttillegg ved bruk av ikke-italiensk batteri...

Det samme gjelder forøvrig rødt bur i rød bil, så du er snart i klasse 1 nå.

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil minne om at etter de nye reglene får du 10% effekttillegg ved bruk av ikke-italiensk batteri...

Det samme gjelder forøvrig rødt bur i rød bil, så du er snart i klasse 1 nå.

JE

Ikke mobb mannen, han jobber da med bilen, i motsetning til mange andre, som bare prater. Men jeg ville ikke sakt høyt at jeg har Balenodeler i Corsabilen min. Kall det for Sønnak- batteri. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Odyssey har et 12V batteri som heter PC680. Det selges av enkelte som "racing-batteri" til bil. Siden de fleste HD-gutta kjører rundt med Odyssey-batteri kan det kanskje være lurt å sjekke med Lazy Boyz på Alnabru som de har det inne eller kan skaffe. Koster rundt tusenlappen, sies det.

Kan sikkert skaffes i rødt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det Hawk Odyssey batteriet det snakkes om her er ca 6 kilo.

Jeg hadde en variant av dette som het 625. Som står for startstrøm på 625A som er nok til å cranke en V8er. Forøvrig var det på 18Ah. Funket fint det. Kostet 1200,-

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

alfaweie: Har du muligheten for å veien baleno batteriet ditt?

Nei!

(jobber på delelager, og skaffet batteriet til en kunde som hadde kjøpt bilen brukt hos oss. Og vi er ikke suzukiforhandler.)

Men ring en Exide-Sønnak avdeling, så kan de sikkert hjelpe deg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leste for litt siden om et batteri på ca 1 kg som var kraftig nok til å starte en V8 :P  Lurer på om det i utgangspunktet var et modellbatteri (for modellbiler, fly, båter og utstyr).

Kanskje DET hadde vært noe for ræserfolka her inne ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...