Gå til innhold
Jacob

Ferrari barnestoler,sikkerhet med stil

Anbefalte innlegg

Ferrari/Sabelt barnestoler.

Vi har på lager de tøffe barnestolene i Ferrari rødfarger og logo i tillegg leveres de med Sabelt belter.

Ferraribarnestoler_1_med.jpg

Desverre er "Primo" allerede utsolgt, men er i bestilling og kommer snart til lager igjen.

Bestilling på post@auto-supply.no eller på telefon 22 65 03 55

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem produserer disse stolene? Regner med at disse også selges under annet navn (rebadge't)?

Finnes det noen kræsj-/forbrukertester av disse stolene?

Mvh

-Dan Nylænder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener at det er Sabelt som er produsenten av de. Jeg var på en bilmesse i sommer og var klar for å kjøpe et slikt sete, men når jeg så det "live" så syntes jeg at setevinkelen var alt for bratt, kan ikke være noe særlig behagelig å sitte over tid.

Så ta i hvertfall en titt på det før du kjøper, ikke bestill på postordre ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Disse setene er tøffe syntes jeg!

Vi (Gasolin.no) selger Sabelt stoler og belter,men disse barnestolene har ikke Sabelt

i sitt sortiment.Kanskje Jacob vet?

Martini Gasolini

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er et firma i Frankrike som heter Team Tex som produserer de. Har etterlyst testresultater, men min kontakt har tatt seg fri til uke 2/2008.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hadde også tenkt å bestille ett par stoler til junior og litjpia... men har ikke funnet krasjtester / forbruker tester og avventer intill dette foreligger ;)

SS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen av stolene har fått redusert pris (endret i bildet (gjelder Cubo, Alto og Teko)). Ny bekreftet forsyning på vei til rett over påske. (har noen på lager, men det kommer flere).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har sendt forespørsel til en annen forhandler enn de første jeg kjøpte fra, håper på bedre lykke derfra.

Jeg vet at disse stolene kommer i flere utgaver (farger) så det kan tenkes at jeg får testresultater fra en tilsvarende model som er lik men uten Ferrari logoen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...