Gå til innhold
vegarh

Lydanlegg i 156 pre facelift

Anbefalte innlegg

Det kom aldri noe "high-End" anlegg til 156 før 2003 modellen, da kom Bose-pakke, og med valgfri cd-skifter på 6 skiver.

Før dette så var det kun det originale, men er null problem å oppgradere det ene og det andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tull, min 2002 sportswogn hadde lyd anlegg og orginal sub, ikke bose men nesten bedre. Ikke noe forskjell på det jeg har i 159 nå (bose) og det som stod i 156 SW. Det var riktig nok ikke cd-veksler..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, det ble levert (men ikke i Norge) en org stereo som passer helt inn i kurvaturen som er på åpningen i dasjbordet. Husker ikke produsenten helt sikkert men lurer på om det var Clarion.

De første årene var det ikke noe valg og standard høytalerutrustning var ikke imponerende. Som det sies av andre her så ble det iallefall tilgjengelig med en "lydpakke" når man koom med SW og den inkluderte en sub. De fremre høytalene er også bedre enn i første årganger.

Bose er laaaaangt fra noe high end når det gjelder bilstereo eller hjemmestereo men helt grei høytaler og forsterkerpakke som jeg vil si en en god del mer homogen i 159 enn tilsvarende i 156.  I 159 sitter det uansett en skikkelig dårlig/billig radio/cd spiller som begrenser det hele. Den er jo letter å bytte i 156 (selv omman jo selvfølgelig kan gjøre det i 159 også)

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh, kanskje fordi diskant/mellomtone koster over 8000 pr sett + sub + forsterker (har selv Audison fra samme firma i GTV'en) + dugenes kilde så da blir det for 30-40 + montasje + kabling. Men pyt pyt, når man er gang som jeg sa til meg selv ;-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, æ e itj nån høkkert heller da. Sub er satans lukkemuskel mener jeg.

Det jeg tenkte mer på var om det egentlig finnes et midtkonsoll der cd/radio er helt integrert, ikke sånn "høl" der ramma har en forhøyning som det henger anlegg i, ev om det er noe anlegg som passer bedre, slik at man får det mer plant/flatt konsoll i det området. Skal jeg ha bedre lyd blir det ragazzonhandling i stedet ;)

lydBie

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, anlegget i seg selv er greitt nok det, men det var dette med et mest mulig "flush" midtkonsoll da...

High-end kjører jeg innadørs - i bilen er det ikke så vikitg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, anlegget i seg selv er greitt nok det, men det var dette med et mest mulig "flush" midtkonsoll da...

Jo det finnes, men da må du bytte bil! 166 kalles den og har finfin midtkonsoll med integrert radio og lcd skjerm og mye annet snadder.

Fin lyd har den også , da tenker jeg mest på layden av v6..

Og du! Jeg vet om en til salgs!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo det finnes, men da må du bytte bil! 166 kalles den og har finfin midtkonsoll med integrert radio og lcd skjerm og mye annet snadder.

Fin lyd har den også , da tenker jeg mest på layden av v6..

Og du! Jeg vet om en til salgs!

Klar over mulighetene, men jeg tror ikke jeg er gammal nok til å kjøre 166 gitt... :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...