Gå til innhold
vegar

Tilhenger selges

Anbefalte innlegg

Altså en slik henger for å frakte biler, men bare små biler :lol:

Fin liten henger som er laget til å frakte Minier på, men jeg regner med at den passer fint til både A112, div små Fiater og Imper. Den har boogie og en kasse foran til å ha reservehjul og annet skrot i :lol:

800x600Trailer2.jpg

Denne hengeren er kjøpt i UK, men er selvfølgelig momset inn. Det som trengs å gjøres er å bytte akslinger. De som står på nå virker, men er stubakslinger som er litt skakke med hydrauliske bremser, noe som ikke er lovlig i Norge. Hengeren er fin og stabil å trekke. Han som tok hengeren inn til Norge brukte den til å trekke en Mini til Trøndelag. Når jeg kjøpte den ble den brukt til å trekke en Mini til Hønefoss, før jeg hentet den og trakk en Mini fra Drammen til Fredrikstad.

Jeg kunne tenkt meg 2500 for den:) å kontakte meg kan gjøres på 95252378, pm eller vegaratshagdorno

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm... Vad är max längd på bil som får plats ?

Ev. om man skulle demontera boxen fram så att nosen kan sticka ännu lite längre fram ? Vad är teoretisk mål då ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som du ser passer den perfekt for Mini saloon, men hvis du skal ha på en Mini Van som er 20 cm lengre må man vinkle rampene annerledes.

Noen maxlengde er vanskelig å si, da det spørs mye på hvor store overheng bilen har. Jeg har ikke målt lengden på der bilen står, men kan tenke meg at det er litt over 3 meter, dvs at hvis du fjerner boksen og kjørerampene så kan du ha på biler med ca 3 m i akselavstand. Detter er bare antagelser da jeg ikke fysisk har målt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hm..

Hjulbasen på tilltänkt objekt är 215cm. Bredaste track är 146cm. Bilen är 370cm lång och 175cm bred.

Jag ska finna ut av överhäng.

Är den registrerad i Norge ? Eftersom den dragit bilar både hit och dit i landet.

Var är den nu ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, det är ju inte så långt bort.

Om du ser på bredden och hjulbasen jag gett mått på - ser det ut att passa ?

Ska se om jag finner ut av överhängen också.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nu mätt på en modell. Om det stämmer något sånär, så ska det vara 54cm från framkant av framdäck till framkant av fronten på bilen, och 40cm från bakkant av däck till bakkant av bilen.

Bara checka när du är på Våler du. Det är ingen som helst stress för min del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...