Gå til innhold
Fredrik

SOLGT: Vinter - Integrale - Kongen i gata

Anbefalte innlegg

Denne selges for et beløp som dekker et passende antall halvlitere.

Drøye 290 hvor litersprisen er 120 kroner.

Som sagt i det uendelige: Tajt og fin, ubesudlet og original. Mit alles....

GTV Simen har prøvd'n, men han fikk ikke lov av kona.

Det du ser er splitter nye vinterdekk. Sommerhjula sitter på DE FETE 16 tommera

(og den gummien er brukt opp. Det er derfor bilen går for ca 300 øl og ikke 500)

Legg forresten merke til fett rustfritt eksosanlegg

IMG_1205Small.jpg

IMG_1206Small.jpg

IMG_1207Small.jpg

IMG_1208Small.jpg

IMG_1209Small.jpg

IMG_1210Small.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

He he. Nå må du snart få ut finger'n og kjøpe deg en bil mann! Dedraen er jo perfekt erstatning for Forden din og har til og med nesten samme farge. Har du ikke italiener etter nyttår begynner jeg å fylle bensin og diesel på Esso istedet, skaffer meg kaffeavtale på Statoil og forteller sjefen din at du liker å gå med dameundertøy ;D

Pass nu bære på så du ikke ender opp med Micra 1.2 med dumpventil! ;)

Mr. Rykkinn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var denne på autodb i høst?

Har den unormal dekkslitasje?

Ja, den var på autodb i høst. Jeg tok den i innbytte mot kjerringalfa'n min  ;D

Den har ikke unormal dekkslitasje, men sommerdekkene er slitt ut i betydningen "kjørt-jævlig-langt-og-slitt-ut-av-den-grunn"

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt unna eidsvoll er denne bilen for tiden?

Pffft...nå kommer du, ja.

Etter at den har stått på Eidsvoll i flere uker. Hos doktor Rustebulk i Finstadvegen.

Nå er den i Drøbak og brukes av mor til handling og kjøring av unger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får en og annen pm og tenke at jeg kan skrive litt mer utfyllende her, så slipper jeg å gjøre det så jæ... mange ganger.

Bilen er en 1992 modell og den har kjørt 205 millioner meter.

Den er helt original, det vil si ingen trimming av noe som helst slag.

Bruker ikke olje (dette i følge forrige eier. Jeg har kjørt bilen kun drøye 1000 km)

Vanlig elektrisk moro som i en hvilken som helst 15 år gammel bil fra Italia. Dvs. voltmeter som ikke funker, setevarme i førersetet funker ikke og vindusheisen på førersiden funker ikke. Det klikker i reléer og det er strøm på polene, så det er antakelig en bryter el. som er gåen. Enkelte pærer i dash'en kan også byttes hvis du vil ha lys overalt.

Bilen er rustsveiset av doktor Rustebulk. Det er hjulbuene bak og støtdempertårnene som er sveiset. Chassisnummeret er gravert inn på nytt etter sveisingen.

2. giret kan være litt trangt og kan skrape når den er varmkjørt.

Lakken er litt matt, men et par timers polering gjør sikkert susen.

Vinterfelgene er, som bildene sier, ganske mugne av salt. Sandblåsing og en runde med pulverlakk kan jo være greit.

Sommerfelgene er ganske kantkjørt. Av tidligere eiers kone, selvsagt. Sommerdekkene er slitne og bør byttes.

Bilen er godkjent for bruk i den europeiske union frem til 30.09.2008

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får en og annen pm og tenke at jeg kan skrive litt mer utfyllende her, så slipper jeg å gjøre det så jæ... mange ganger.

Bilen er en 1992 modell og den har kjørt 205 millioner meter.

Den er helt original, det vil si ingen trimming av noe som helst slag.

Bruker ikke olje (dette i følge forrige eier. Jeg har kjørt bilen kun drøye 1000 km)

Vanlig elektrisk moro som i en hvilken som helst 15 år gammel bil fra Italia. Dvs. voltmeter som ikke funker, setevarme i førersetet funker ikke og vindusheisen på førersiden funker ikke. Det klikker i reléer og det er strøm på polene, så det er antakelig en bryter el. som er gåen. Enkelte pærer i dash'en kan også byttes hvis du vil ha lys overalt.

Bilen er rustsveiset av doktor Rustebulk. Det er hjulbuene bak og støtdempertårnene som er sveiset. Chassisnummeret er gravert inn på nytt etter sveisingen.

2. giret kan være litt trangt og kan skrape når den er varmkjørt.

Lakken er litt matt, men et par timers polering gjør sikkert susen.

Vinterfelgene er, som bildene sier, ganske mugne av salt. Sandblåsing og en runde med pulverlakk kan jo være greit.

Sommerfelgene er ganske kantkjørt. Av tidligere eiers kone, selvsagt. Sommerdekkene er slitne og bør byttes.

Bilen er godkjent for bruk i den europeiske union frem til 30.09.2008

Merkelig at ingen har smelt til å kjøpt denne vogna !!

Den koster da ikke stort mer enn det en ordentlig TV koster !! Nå trekker ikke en slik TV på alle fire, men det hender, i hvertfall på min TV, at det er noen der på skjermen som faktisk står på alle fire.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løp og kjøp, dette er jo en kjempe bil å kjøre og så gøy på vinterføret har jeg ikke hatt siden jeg hadde 155 Q4 engang på 90 tallet :)

Brukte min som pendler bil i fjor og under vei til jobb på skikkelig vinterføre nådde jeg igjen en WV passat, lå litt opp i rompa på han før jeg slakket litt av , da begyne han å gi på, syntes det gikk vel fort og når vi kom igjenom ei rundkjøringen gikk han rett frem og ut på jordet så snøspruten stod,  jeg ga full gassen og la bilen breit i det jeg så det stod 4 motion på bakluka :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis alle hestene er stallen er det 180 av dem.

Sylindrenes volum tilsvarer 4 halvlitere.

Napper bra fra 3000 revolusjoner i minuttet og oppover.

Motor og drivverk er vel tilsvarende en Delta Integrale 8V.

Sånn noenlunde ihvertfall...

Folk har begynt å ringe allerede.

Og de har ringt 93 48 17 24

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme bil som nå står til salgs for nesten 50 laken? Håpefull ny eier tydeligvis..?

Jepp.

En smule optimistisk, kanskje...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp.

En smule optimistisk, kanskje...

Neida  :) Noen må jo holde prisene på disse bilene oppe. Solgte nettopp min for litt under den prisen og det var ikke Integrale. Men fin var den  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...