Gå til innhold
Fixxxer

GTV6 deler ønskes

Anbefalte innlegg

Bensin tank

krengningstag fremme i 30mm

torsjonsstenger

dører

panser

bak luke

sitter stor pris på folk som svarer  ;D

(har en 1986mod)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Er du Karn medlem så finnes det noe karrosserideler i klubblageret, i allefall panser, litt mer usikker på bakluke, men skal sjekke når jeg er tilbake fra turne.. :)

Mvh H.R. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Er du Karn medlem så finnes det noe karrosserideler i klubblageret, i allefall panser, litt mer usikker på bakluke, men skal sjekke når jeg er tilbake fra turne.. :)

Mvh H.R. :)

Vet du om det er flere panser til GTV6 på dette lageret? jeg er og på jakt etter et.  kom gjerne med en pris om du har..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp ;D  ;D

Der er det flere panser mener jeg, pris?? skal sjekke men det blir ingen fantasipris i allefall.  Dette er deler som ble gitt til Karn fra Alfasenteret en gang i tiden,  og disse er nå i min forvaring i Hokksund for klubben.

Jeg har lagt ut en link med bilder av alle delene for lenge siden, skal prøve og legge denne ut igjen men det er mulig du kan søke på karrosserideler Karn og se om du kan finne den igjen

Nå ligger den på Alfaliv delen, kan du flytte den til deler selges og låse den øverst på siden Kristian??

Mvh Hans Rune ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det røde panseret så fristendes ut.. er det i ok stand, mye bulker evt rust?? om du har en fin pris på det hadde det vært flott, men er det mulig å få sendt det med Posten? evt hvor mye vil det koste?

Hadde vært flott å fått det med posten da jeg bor rett ved postkontoret og ikke har mulighet fil å få et slikt panser inn i bruksbilen..

At det plastdekselet mangler gjør ingenting..  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal sjekke hvilken tilstand det er på det, men og sende det pr post er nok ikke det enkleste, derimot må det da være mulig og få det nedover på et vis,  sikkert noen som kan ta det med eventuelt.

H.R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skal vel alltids få til noe :)

men da avventer jeg på statusrapport etterhvert. takker meget for hjelpen! da kan man glede seg enda mer til våren  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...