Gå til innhold
mariusbax

Mystisk 85 GTV selges i bergen

Anbefalte innlegg

Hmmm. Klipp og lim virker ikke. Mystisk.

Mystisk er også en annonse som ligger på finn.no for en 85 GTV til 17.500. Ingen info utover at den selges i Bergen og at selgeren heter Rene. (eller rene da som det står i annonsen). Og at den er rød. Men det visste vi fra før. Også er km stand 16.000, men det betyr vel for 216000 med den prisen.

Nåja. Det er nå stadige diskusjoner om prisen på disse bilene så jeg foreslår at forumet sender ut en obersvartør for å se på bilen og komme med en vurdering av pris og tilstand.

Velges ved akklamasjon.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mystiske saker. ???

skal kjøpe meg en gtv nå,var å såg på evochris sin gtv6, fin gtv altså 8), men litt for høy pris for meg. :-\

men har lurt på den mystiske gtven eg også, skal ta å prøve å finne ut av det. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mystisk?? Det er en fyr som har en bil til salgs - du kan sende fyren en e-mail direkte fra annonsen så får du sikkert svar på alle dine spørsmål...

Hva er det som er så mystisk med det??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men jeg har jo mer enn nok GTV som det er... jeg er nysgjerrig nok til å plage dere men ikke nysgjerrig nok til å plage selgeren...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

har aldrig forstått meg på folk som ligger inn bilene sine til salgs uten bilde, eller er det bare meg::)???

(  )  KUN BILDE kryss av her.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...