Gå til innhold
Frodebo

159 SW Ti Alfa Rosso

Anbefalte innlegg

Bare til info:Endelig kan jeg ta med meg en 159 SW Ti i den rette alfa-fargen til Trøndelag... Ble hentet hos Autovia i dag. Trenger vel ikke si så mye mer i denne omgang annet enn at det føles relativt herlig  ;D

Forøvrig vil jeg benytte anledningen til å anbefale gutta på Autovia på det varmeste. En viss forskjell fra Møller Trondheim for å si det svært så mildt. Til info får de nå inn en sort Ti for salg, så den som vil unngå 4 mnd ventetid har jo en anledning...

Jeg skal ta noen bilder etter at jeg kommer til Trondheim i løpet av neste uke. Skal kose meg litt på småveiene her sørpå først  ;)

mvh

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det jeg syntes har blitt litt synd med TI nå, det er at "hvem som helst" kan bestille TI pakke til sin 159 og det koster bare 10 000 ekstra (praktisk talt gratis). Og det virker også som om modellene ikke engang er begrenset.

Men TØFFE er de. Spesielt rattet i skinn og børstet aluminium (gode å holde i er de også) 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det som vel er den største begrensningen er leveringstiden (pga. stor popularitet). Jeg bestilte min i slutten av juli, og jeg vil tro at det ikke er kortere leveringstid nå.

I tillegg er det jo ikke bare utseendet. Jeg må si jeg ble imponert over kjørefølelsen med det senkede understellet og 19" også. Akkurat slik jeg vil ha det. Bare så synd at det her til lands koster så alt for mye for den store dieselen... Vi får vel se etter hvert om savnet av gamp blir for stort. I tilfelle går det jo an å gjøre noe med det  ;)

Og, som nevnt: De aller, aller fleste Ti'ene selges i sort. Jeg var selv veldig i tvil, men da jeg så den røde og den sorte side om side i dag, var jeg kjempeglad for å ha tatt det riktige valget. Denne bilen kler virkelig den klassiske Alfa Rosso, spesielt i kombinasjon med privacy windows (ekstra mørke bakruter). Sjitlækkert!  :o

Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet om en TI i en veldig spesiell og PEN gråfarge også. Helt ny.

Ja har hørt mye skryt av understellet, har dog ikke testet den selv enda. Kun sittet i dem og testet seter og førerpossisjon. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja har hørt mye skryt av understellet, har dog ikke testet den selv enda. Kun sittet i dem og testet seter og førerpossisjon. hehe

Du har vært i Gammeldudens TI og småprompet i setet du!

Forresten! Jeg glemte det viktigste: GRATULERER SÅ MYE MED NY BIL FRODE !!!!!!!!!!!!!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har jeg faktisk aldri sittet i. Og forøvrig er vel det en 156.

De 2 jeg har sittet i står på Haugli bil hos en koselig selger jeg prater gjevnt med og de har ikke gått en meter! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei den har jeg faktisk aldri sittet i. Og forøvrig er vel det en 156.

De 2 jeg har sittet i står på Haugli bil hos en koselig selger jeg prater gjevnt med og de har ikke gått en meter! ;D

De var jo faktisk ikke all plasten rundt om fjerna på enda.. Så de var nok rimelig kliss nye ja.. Lekre saker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til info:Endelig kan jeg ta med meg en 159 SW Ti i den rette alfa-fargen til Trøndelag...

Var vel denne jeg møtte på vei til byen på lørdag vil jeg anta! Et herlig syn!  ;D

Også vi som nettopp har flyttet fra Flatåsen....

Gratulerer med krembil!

Paul

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare til info:Endelig kan jeg ta med meg en 159 SW Ti i den rette alfa-fargen til Trøndelag...

Var vel denne jeg møtte på vei til byen på lørdag vil jeg anta! Et herlig syn! ;D

Også vi som nettopp har flyttet fra Flatåsen....

Gratulerer med krembil!

Paul

Takker!  :)

Det har stort sett vært griseføre (salt) den siste tiden, men jeg skal lakkbehandle kjerra torsdag, så da håper jeg det blir anledning til å få tatt noen bilder for så å legge dem ut her. Inntil videre - her er et kjapt bilde tatt ved henting hos Autovia.

Frode

post-1674-14779320759406_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...