Gå til innhold
TommyA

Alfa Romeo 156 fram og bakfanger selgest.

Anbefalte innlegg

Hey, har en komplett 156 framfanger m grøftelys og grill til salgs. Har også en komplett bakfanger tilsalgs. Fangerene ligger i kjelleren min og klar til å få seg ny eier.

Har også helt fine baklykter, orginale til salgs.

Og 4 stk oz felger 18x8 med nesten nye 225/40x18 continental  sportsdekk. Felgene er litt kantkjørte og litt trøtt i felglakken enkelte små plasser. Men er helt 100% rette og ingen ubalanse. Boltsirkel 98x5. Har stått på min 156.

Kom med bud :)

Skal selges pga har bestilt ny tuning serie 2 front og rompe fordi min 156 er under full ombygging ;) Nye lykter har jeg fått, nye spesiallagede brønnfelger er på vei.

Jeg kan nås på telefon 92614752 når som helst. Bare å ta kontakt om du ønsker bilder og info. 

Ver så snill, bare seriøse henvendelser.

Mvh Tommy-Andre :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fargen på framfangeren er cosmoblue , men bør omlakkeres pga er noe avflassing midt på.

Kan du sende meg en mld på mobilen min så sender jeg bilde over mms pga kameraet til dataen er desverre ødelagt  :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha fanger, lykter eller felger ? Pris bakfanger er 4000 og pris framfanger m tåkelys og alt komplett er 6000. Kom m bud også  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vil ha fanger, lykter eller felger ? Pris bakfanger er 4000 og pris framfanger m tåkelys og alt komplett er 6000. Kom m bud også  :)

Herre jemeni....

6000 for en sliten frontfanger? Du er jaggu ikke snau...

Rart ingen handler  ;D:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tok bare 50% av org nypris, men vist det ble for mye kan vi si 2000 for bakfangeren, og 3 for komplett frontfanger m grøftlys. Har fått de nye fangerene min så trenger ikke de gammle.

Men man kan alltid komme med bud  :)  Beklager overprisingen da. Godt noen gir beskjed :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...