Gå til innhold
1300 SUPER

Front lykter Giulia SUPER

Anbefalte innlegg

Hei,

Alle 4 lyktene til Giulia'n min har forsvunnet i løpet av restaureringsperioden  :-[

Noen som har tips om alternative lykter til en 1600 SUPER front?

Tips mottas med stor takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1300SUPER, ta kontakt. Jeg har to sett 7" Carello liggende, disse er montert på både Super/TI og høvel, det ene settet er NOS. :)

Vær klar over at det finnes to ulike lyktepotter med forskjellig innfestning og dertil forskjellige lykter. US-potta er kompatibel med vanlig Hella H4, Euro-potta er det ikke. Si ifra hvis du trenger bilder på mail av de forskjellige utgavene av potter og lykter så du ikke kjøper katta i sekken.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1300SUPER, ta kontakt. Jeg har to sett 7" Carello liggende, disse er montert på både Super/TI og høvel, det ene settet er NOS. :)

Vær klar over at det finnes to ulike lyktepotter med forskjellig innfestning og dertil forskjellige lykter. US-potta er kompatibel med vanlig Hella H4, Euro-potta er det ikke. Si ifra hvis du trenger bilder på mail av de forskjellige utgavene av potter og lykter så du ikke kjøper katta i sekken.

Takk dette høres supert ut!

Nå har det seg slik at også "pottene" er borte...så jeg står vel ganske fritt da.

Eller det vil jo da si at jeg trenger komplette oppsett.

Detaljer rundt dette kan vi jo se på når jeg henter GTA eksos  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Håper du er klar over at du må sveise og mekke på den GTA eksosen for at den skal passe....

Hmmm selger sier det kun er snakk om å sette inn en skjøt for å oppnå riktig lengde  ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er sant.. du må skjøte på ca 10 cm midt på. Ble uansett noe ball å få passformen på stell. Måtte skjøte på enderøret også. Hadde helt klart kjøpt et eksosanlegg som var laget til en super jeg da men.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm selger sier det kun er snakk om å sette inn en skjøt for å oppnå riktig lengde  ???

Alle rør til dette anlegget har skrudde firkantflenser, det er null problem og lage en liten rørstuss med to flenser som øker lengden på mittre røret med 16 cm og samtidig ser fresht ut. Vi snakker en forskjell i sporvidde på 16 cm og noen få cm forskjell i ræva. Null problem. :) Jeg har god plass på delehylla og kjøper mer enn jeg selger, så du må gjerne gå for hjemmemekk med Simons. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rpm har jo sagt han kan lage mellomstykke slik at er bolt on  ;D

Har ingen grunn til ikke å stole på selger i denne saken.

Ser frem til et 2008 med Giulia og GTA eksos  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...