Gå til innhold
Det er planlagt vedlikehold og oppdatering av forumet de neste dagene. Dette kan resultere i treghet eller korte perioder med utilgjengelighet. Vi beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre. ×
Gjest duetto 1967

tekniksk ukebald

Anbefalte innlegg

Hei igjen

Jeg abonerer på tekniskblad ,iden førige nr komenterer de Alfa156GTA .

Uansett hvor lite bilgal du er ,vil teknikknivået i alfa-GTA imponere .Den har alt hva den pansjonerte bilhater ikke ønsker seg .Totalt overflødig kjøreegenskaper , et overlegentunyttig effekt og dreiemomentnivå,voldsom overdreven lydfølelse og et ytterst unødvendig påkostet fører og passasjermiljø .KORT SAGT en bil laget for deg som hater biler ;D.

Her har alfa dessuten laget en bil som du ikke trenger å bryte norske fartsgrenser med ....om du holder deg til første og annet git ;).

Bladet git bilen

Pris : spør røkke

Effekt : alfor høy

Fart : Glem det

sist men ikke minst

Moro poeng : 10 av 10

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For første gang siden jeg meldte meg ut av NIF i 1997, savner jeg TU..... :(

Ingen skal si at siv.ing'er mangler milinterresse!

Ragnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For første gang siden jeg meldte meg ut av NIF i 1997, savner jeg TU..... :(

Ingen skal si at siv.ing'er mangler milinterresse!

Ragnar

Slapp av Ragnar - her er linken til artikkelen....: http://www.tu.no/snadder/fristelser/article.jhtml?articleID=16841

Dette er jo positiv Alfa-omtale, men kanskje den korteste artikkelen som er skrevet om GTA'en... Hadde det vært skikkelig tak i gutta i TU så hadde de laget en skikkelig ingenøraktig artikkel som tok for seg hvorfor GTA'en har så gode kjøreegenskaper - og ellers er et relativt utmerket stykke ingeniørarbeide....

Men - vi har jo knapt noen bilingeniører her på berget så hvorfor "kaste bort" spalteplass på noe som ikke er offshore, bygg & anlegg eller elektrorettet..... :(

Lars G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...