Gå til innhold
Lille-Twinny

Bytte emblem, front på 156

Anbefalte innlegg

Jeg har gjort det, men usikker på om jeg gjør det en gang til...

Merket er festet med clips som forsåvidt gikk greit å fjerne. I tillegg er merket limt, og dette bød på problemer for min del. Prøvde det meste med varme, løsemiddler m.m. Merket satt som fjell, og jeg måtte til slutt over på å prøve å vippe av merket med en spiss gjenstand (kniv/skrujern). Det var ikke enkelt å unngå at å sette merker i resten av grillen. Fikk det av tilslutt, og satt på nytt.

Ble selvsagt mye bedre enn med et falmet merke, men ergrer meg over alle hakkene som er rundt merket... Mulig det finnes andre og bedre løsninger, men jeg fant ikke ut andre metoder...

Sikkert en grunn til at MF anbefalte å kjøpe hele grill-rammen inkl merke?

a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også byttet emblemet mitt men har ikke lyst til å gjøre det igjen jeg heller.  :-X

Jeg prøvde alt det over men min redning ble tilslutt tynn pianotråd som jeg sagde meg gjennom den dobbelsidige teipen på baksiden, + at jeg lagde meg noen kroker av pianotråd som jeg tredde bakom så jeg unne løfte litt på emblemet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar! Nå skjønner jeg grunnen til at jeg... kvelden før jeg gifta meg ga opp å bytte emblem på gamle 156'en.  :P

Jaja, nå har jeg teorien... da er det bare det praktiske igjen...  ::)

Takker nok en gang for svar... pianotråd høres ikke dumt ut sammen med varmepistol.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Da jeg skiftet emblem, demonterte jeg grillen og boret 6 hull fra baksiden av emblemet. Tok deretter et skrujern og presset emblemet ut fra baksiden via hullene. Ingen skader på forsiden ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Da jeg skiftet emblem, demonterte jeg grillen og boret 6 hull fra baksiden av emblemet. Tok deretter et skrujern og presset emblemet ut fra baksiden via hullene. Ingen skader på forsiden ;)

Den kjøper jeg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjorde det på samme måten. Demonterte grillen og boret hull bak. Hullet er uansett skjult så det er ikke sjenerende. kavet litt med å lirke det ut men fant ut at det ville bare bli hakk av det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner at jeg skal levere den til en oppretter- kompis med Spider. Sans for detaljer og perfeksjonist. Han skylder meg et par tjenester likevel :P

Takker for all hjelp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...