Gå til innhold
Lille-Twinny

Svart 164 3 liter QV, hvor er du?

Anbefalte innlegg

Hei Alfister.

En kompis av meg solgte en strøken 164 3 liter QV... Bilen gikk i Bergen. Tror den gikk til Nordnorge.. Det er vel 2 år siden nå. KF registrert, ganske enkelt nummer. Spørsmålet mitt er om den personen som nå eier denne bilen er her inne på forumet..??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker den bilen godt  :) Øivind og eg hadde noen breie runder med den på Våler  :D  Den stod avertert for en stund siden husker jeg. Het han ikke Kai til fornavn ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arvid: Ja, det stemmer det. Det er den gamle til Øivind. Går rundt og sikler litt på en sånn bil, og med den spesielle lyden den hadde. Den var rålekker! Øivind sendte meg forresten bilder av en megafin svart(?) 166 TI i går. Grattis! ;)

Ronny: Hmm, nå er jeg litt usikker. Tror ikke det er den. Var ikke det den som fikk litt hard medfart som Øivind kjøpte og fikset opp igjen? Var det den du hadde lyst på? Den gikk jo i tusen knas den... Ble solgt til feil person for å si det slik...  :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny: Hmm, nå er jeg litt usikker. Tror ikke det er den. Var ikke det den som fikk litt hard medfart som Øivind kjøpte og fikset opp igjen? Var det den du hadde lyst på? Den gikk jo i tusen knas den... Ble solgt til feil person for å si det slik... :'(

Nei det var vel den gamle min det vel.

Men mener Øyvind hadde en svart ombygget en til salgs høsten 2005 for rundt 80 lapper eller noe?

Den så meget bra ut.

Eller er begge de 2 solgt til noen som vraket dem? :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som Øivind averterte til rundt 80 ble solgt til en Kai-et-eller-annet tror jeg. Den lever i beste velgående,eller nesten iallefall  :) Ikke mange QV'er å velge i her til lands,kanskje bedre å satse på et godt eks. fra Tyskland. De går iallefall godt,mye bedre enn en standard 3.0. Mulig at utvekslingen i kassa er lavere for den akser sabla bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den som Øivind averterte til rundt 80 ble solgt til en Kai-et-eller-annet tror jeg. Den lever i beste velgående,eller nesten iallefall  :) Ikke mange QV'er å velge i her til lands,kanskje bedre å satse på et godt eks. fra Tyskland. De går iallefall godt,mye bedre enn en standard 3.0. Mulig at utvekslingen i kassa er lavere for den akser sabla bra.

Min QV er ganske langgira for og si det slikt... ligger nermest på tomgang og kjører i 60-70 i 5gir... har rundt 1500 omdreininger da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ronny: Hmm, nå er jeg litt usikker. Tror ikke det er den. Var ikke det den som fikk litt hard medfart som Øivind kjøpte og fikset opp igjen? Var det den du hadde lyst på? Den gikk jo i tusen knas den... Ble solgt til feil person for å si det slik... :'(

Nei det var vel den gamle min det vel.

Men mener Øyvind hadde en svart ombygget en til salgs høsten 2005 for rundt 80 lapper eller noe?

Den så meget bra ut.

Eller er begge de 2 solgt til noen som vraket dem? :S

Ronny: Stemmer det ja!!! Jeg er ung og distre! Det var din gamle han kjøpte og fikset opp igjen. Den ble jo innblandet i en stygg ulykke et par mnd senere. Enkelte skulle ikke hatt sånn bil!

Den svarte han solgte i 2005 jeg snakker om ja..

Arvid: Godt å vite at den lever i beste velgående. Hvis jeg skulle hatt meg en 164 hadde den gamle der vært drømmen. Fy flate den var strøken når Øivind solgte den! Får vente til jeg ser den på finn. ;) Har ikke dårlig tid. ;) Står jo "bare" 4 biler på tunet nå.  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du snuser opp reg.nr. så kan du jo kontakte biltilsynet og få eier og adresse. Han ville selge den men låg altfor høyt i pris. Om han fikk solgt den til slutt vet jeg ikke.

KF37... Resten husker jeg ikke.

Arvid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arvid: Stemmer det. KF37, husker hele nummeret men tenkte å la være å legge det ut her i "public" :) Hadde bare vært morro om han som nå eier den var her inne.  Jeg har ikke dårlig tid... Som sagt... 4 biler på tunet.  ::)

Den kan få lov å "ruste" litt først, så leverer jeg den først til Øivind.  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint at du har funnet bilen LT!

For orden skyld nevner jeg at det er en bil til som stemmer med dine opplysninger, ikke KF registrert, men er en sort 3.0 som er ombygd til QV. Bror kjøte to biler av Arnt for ca. ti år siden, lakkerte opp den "Norske" bilen sort, og satt over alt fra en Tysk QV. Typisk for bror på den tiden, så la han ned masse jobb på å få noe helt perfekt, og så solgte han den til selvkost. Eieren tok ikke bilen i bruk, og hadde den stående helt frem til nylig, når bror kjøpte den tilbake igjen. Nå har han også en 24v delebil, så jobben med å konvertere blir gjort nok en gang, men denne gangen blir ikke bilen solgt med det første :-).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...