Gå til innhold
santana

Rayton Fissore Magnum 4x4

Anbefalte innlegg

Hei!

En kamerat av meg har 2stk som han skulle bygge opp til en hel bil. Dette prosjektet har han ikke tid til, så er du inntressert kan du få nummeret hans.

G

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfølgelig  - til lavest mulig pris. Trenger ikke være skilt på den - men helst ikke altfor mye feil med den. Gjerne en bil m/delebil - slik at jeg kan få et prakteksemplar ut av dette....

Er på utkikk etter en slik 4x4 - helst med TD- motor.

:)

hva er bugettet ditt ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såfølgelig  - til lavest mulig pris. Trenger ikke være skilt på den - men helst ikke altfor mye feil med den. Gjerne en bil m/delebil - slik at jeg kan få et prakteksemplar ut av dette....

Er på utkikk etter en slik 4x4 - helst med TD- motor.

:)

hva er bugettet ditt ?

uten og være frekk, det blir det A: enten aldrig noe av B: mye dyrere enn og kjøpe en strøken bil med en gang.

men jeg er også en av de håpløse romantikeren når det kommer til slike herlige kuriositeter man bare må ha.... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

liker ikke argumentet at det blir dyrere enn å kjøpe strøken med en gang! Visst kan det stemme, men i alle tilfelle har du da en bil du en bil du kjenner fra innerst til ytterst.. det er en verdi i seg selv! Hater de kjipe overaskelsene som f.eks når nyinnkjøpt 'strøken' bil akkurat har tredd seg godt nedover jekken, eller plutselig har demontert en del av seg selv.. har du restaurert selv vet du tilstanden, og best av alt, du har reddet enda et eksemplar fra de evige jaktmarker..

Så har man tid og lyst, restaurèr en halvsliten en!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer jo også litt an på hvor mye man kan gjøre selv. Har man 17 tommeltotter og må sette bort alt blir det jo fort dyrt ja...

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

liker ikke argumentet at det blir dyrere enn å kjøpe strøken med en gang! Visst kan det stemme, men i alle tilfelle har du da en bil du en bil du kjenner fra innerst til ytterst.. det er en verdi i seg selv! Hater de kjipe overaskelsene som f.eks når nyinnkjøpt 'strøken' bil akkurat har tredd seg godt nedover jekken, eller plutselig har demontert en del av seg selv.. har du restaurert selv vet du tilstanden, og best av alt, du har reddet enda et eksemplar fra de evige jaktmarker..

ser poenget ditt, og er enig om vi prater f.eks en bertone der du kan kjøpe all av deler billig, men prøv og bestill en ny frontrute eller tepper til en magnum så ser du hvor jeg vil hen... ett interiør som lett ryker på 40 store for og få pent. en hellakering til under 25.000 kan du bare glemme om du faktisk vil ha det bra... der var vi snart oppe i hva en pen bil vil koste deg om du legger til innkjøps prisen av varaket og tre nye pluggledninger.

forøvrig er det ingen problem og konvertere en bensin bil til VM diesel maskinist. de er det mange av...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser poenget ditt, og er enig om vi prater f.eks en bertone der du kan kjøpe all av deler billig, men prøv og bestill en ny frontrute eller tepper til en magnum så ser du hvor jeg vil hen... ett interiør som lett ryker på 40 store for og få pent. en hellakering til under 25.000 kan du bare glemme om du faktisk vil ha det bra... der var vi snart oppe i hva en pen bil vil koste deg om du legger til innkjøps prisen av varaket og tre nye pluggledninger.

forøvrig er det ingen problem og konvertere en bensin bil til VM diesel maskinist. de er det mange av...

HM de du linket til kommer på en plass mellom 80 og 125 store, kan jo kjøpe litt deler for den summen da ;)

3,8 l v6 mått vært tingen, blitt fin trekkvogn for svensken ;D synd jeg ikke har penger til slike prosjekter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

HM de du linket til kommer på en plass mellom 80 og 125 store, kan jo kjøpe litt deler for den summen da ;)

3,8 l v6 mått vært tingen, blitt fin trekkvogn for svensken ;D synd jeg ikke har penger til slike prosjekter

ja, du får litt iveco parts for 100 store  ;) like vel tviler jeg stertk på om du klarer og få en 15.000 kroners magnum i nærheten av den sorte jeg linket til for 100 srore i deler. så kommer *litt* jobb på toppen. dessuten er det vel skjeldent en sveiset bil blir like strøken som en orginal en ? i statene selges flere med ford 302 motor, og ommbyggnings sett er og få kjøpt, billig slapp preformance fremfor volumex eller 2,5 sekser  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snackade just med sälgaren - är det någon här på forumet som köpt lagt handpenning på dem ?

Kunde du ev. tagit fler bilder + bilder av interiöret på den som blir kvar om du drar för att hämta den i dagarna ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...