Gå til innhold
ar75milano

Ferrari 308 GT4??

Anbefalte innlegg

Jeg liker den i sølv, sort og gul, men rød blir helt feil på den bilen.

Karosseri-designet har endel fine detaljer, men helhetsinntrykket oser ikke helt Ferrari i mine øyne.

Interiøret er det beste med bilen, spesielt dashbordet med vippebrytere synes jeg overgår de senere 308/328 utgavene.

For å si det sånn, jeg ville allikevel valgt en tidlig 308 GTB (veteran) fremfor en GT4, selv om jeg måtte gått litt opp i pris (hvis du kunne klart deg uten baksetene).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

308 GT4 er min favoritt ferrari.

Lekker i mørk blå med beige skinn!

Jeg syns designet er enkelt og elegant, litt enklere å lik enn Magnum mobilen i mine øyne.

Blå 308GT4 står i min virtuelle garage, bilen har en tilstedeværelse som er helt fantastisk rå og elegant uten å være "ferrari blærete".

Dette kommer fra en person som også liker 456 av de "nye" modellene.

Pen billig "fornuftig" go for it, men ikke press opp prisen da.... ikke før jeg får mine klamme hender på en  ::)

/Simen GT  (V eller 4?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for svar som hjelper på å ta rett avgjørelse.  ;D Liker designet bare bedre og bedre ennå jeg ikke har sett en live. Den skal vist nok ha bedre kjøreegenskaper enn de senere 308ene pga lengre akselavstand og det er jo absolutt en bonus. suss suss

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...