Gå til innhold
Dagfinn R

SOLGT Blader - mange og billig

Anbefalte innlegg

Driver og flytte-rydder i vilden sky for tiden - jeg har en del Carburetti (tror jeg mangler ett fra første nummer av), Alfanytt (noen årganger), Motor Klassik (Auto, Motor und Sport's veteranmagasin - 2 - 3 årganger) + litt diverse bilblader stående i en hylle og har innsett at jeg knappest kommer til å lese dem om igjen og slettes ikke kommer til å flytte dem med meg.

Bladene befinner seg i Bærum så interesserte bør kunne komme og hente dem. Selges samlet for en rimelig penge.

tlf 92263656 eller dagfirog ætt online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja... hva skal vi si da? Er 500 kroner OK for en stor bunke lesestoff? Det dreier seg om ca 50 blader + en bunke Alfanytt (hvis du er medlem av KARN så har du kanskje de fra før...) Bladene ligger klare for avhenting - ring i dag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar dem glatt jeg. Men Bærum? Er ikke det ei avsidesliggende bygd på feil side av Oslo?

Seriøst; skal sikkert i den retning en dag men vet ikke når. Må du ha dem vekk NÅ?

Jeg har forøvrig liggende noen Motor fra 1966 - 1968 om det er noen som er interessert. :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter en grundig bilvask ble kursen satt mot Bærum i ettermiddag. Regnet møtte meg ved Solli, og i Lommedalen lekte kontrollampen for traction-controllen discolys. Undertegnede er nå hjemme i god behold, med like skitten bil som i dag morges men like hel. Kvelden er tilbrakt i godstolen ivrig lesende på et utvalg av det 21 århundres beste autofile litteratur.

Takk for handelen Dagfinn. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...