Gå til innhold
Jarle

Besøk av corsa-nissen....

Anbefalte innlegg

Etter å ha levert ønskelisten til corsa-nissen tidlig i år, så ble jeg positivt overrasket over å få han på besøk allerede nå. Skuffelsen ble imidlertidig stor da han sa at alle pengen var brukt opp og årets gaver var resirkulert skrot fra tidligere år. . . . Jeg endte i år opp med en rart formet metall bit og en klinkekule-lignende gjenstand. Etter en liten demonstrasjon fra nissen viste det seg at klinkekulen faktisk passet sammen med metall biten. Noe skuffet takket jeg nissefar og sendte ham videre til resten av corsa-leiren....

post-928-14779320607374_thumb.jpg

post-928-1477932060842_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om han nevnte noe om aluminium og at det kunne brukes i hjuloppheng....? Nissen veide sekke før han reste og kom da frem til at skrotet veide 1/37del  av det du foreslo. Han hadde nok fort blitt trett med 30 kilo isekken :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gopp: 10poeng!

JEJ: Ja kan gjøre det men det enkleste er nok å shimse nede, da slipper en å ta ut bolter for å justere. En kan øke sporvidden 20mm om det er behov for det(selvsagt en kombinasjon med å justere ut nedre bærearm)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...