Gå til innhold
Patriq Backlund

Car Disc till 164'a ?

Anbefalte innlegg

Har du fått CD-romen til å virke? jeg finner masse bilder av diverse alfaer, men fint lite som kan åpnes av programmer. Ligger en pdf fil av motoren der men den er blokket så den ikke kan printes ut. Litt synd da halvparten av sidene der ligger opp ned. :(

Flere med samme problemet ev. en løsning?

Prøvd både med Vista og XP er disse for nye?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har også fått samme CD'n men har ikke instalert den enda, dvs fikk det ikke til.

Men har hatt denne Cardisc manualen før og da måtte en gå hit og hente en oppdatering for XP: http://www.cardisc.com/windowsxpupdate.asp

Var da også en plunder med og få innstalert den forrige, da på C: disken hvor windows ligger.(har en "bruksanvisning" på hvordan man gjør dette, men utydelig skrevet, så jeg er ikke sikker på om jeg forstår den helt/kan gjengi den korrekt)

Vet ikke om det er et alternativ og instalere oppdateringen først??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nei nei. problemet er at det ikke er noen autorun på disse. gå inn i mappa og finn frem setup.exe fila. funker som fjell det! Og når du skal velge plass hvor cden ligger så velger du cdrom eller harddisk plass slik. om plassen for cardisc for 164 ligger på c:/cardisc/164 så skal du skrive inn c:/cardisc uten /164. Da vil den finne "cden" og en kan kjøre den uten problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

c:/cardisc/164 så skal du skrive inn c:/cardisc uten /164. Da vil den finne "cden" og en kan kjøre den uten problem :)

Edit c:\vegard.bat

echo off

cls

echo Trodde da at du som pc kar visste at slash'en skal andre veien? \ ;) 

echo trykk en tast hvis du er enig i at du var litt amatør nå...

pause

echo on

cls

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, problemet på de CD'er ni fått kanske är att de ligger dessutom inte på roten av CD, utan i en undermapp.

Men det ska gå fint att göra som U5 säger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...