Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Noen ganger skulle man...

Anbefalte innlegg

Vil du virkelig tilbake til tiden da du var liten guttunge?

Både ja,og nei, det bekjymringsfri livet, ingen skolekarakterer å bry seg om,ingen dame/venne-problemer, ingen skatt å betale, da man snek på bussen, og da man rett og slett ga blanke F i alt..usj,den tiden savner jeg.Men når jeg tenker på saken, så vil jeg heller gå framover i tid, helst sånn ca. rundt 8 måneder,og 1 dag ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er liv i to av bilene i alle fall... Eller liv og liv.. de er ikke spiker ;)

Giardinettaen måtte desverre bøte med livet når det var 6000 kr i vrakpant.. :( Veldig trist.. den var ikke ille karosserimessigheller.. For ordens skyld, den var da solgt for lengst. Tipper det var Portern som eide den når bildet ble tatt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fint,nå fikk jeg iallefall litt vondt smak i munnen.... i 1988 brukte jeg en rustfri slik Giardinetta med kun 40000km,som delebil til min 76 alfasud ti, og gjett hva som ble brukt...... høyredør,og resten? ja rett på dynga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Ola,

Mye fine boxer-Alfaer på bildet ditt!  :)

Min første Alfa Romeo var en 33 QV fra 1985 kjøpt på Alfasenteret. Om man ville reise tilbake til den gang man var 18 og hard core Alfist... Ja men kun for en dag! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...bare ønske at man kunne stille tiden 15 år tilbake..  :'(  ;D

Bildet tatt hjemme rundt 1990

Sud TI serie en, serie 3 Sud 1,5, serie 2 5M og serie 1 Giardinetta 1,2!

Flott bilde, Ola! Det var nok en fin oppvekst! :)

Trond

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...