Gå til innhold
Garygtv

Slipesett girkasse 95 Delta HPE 2,0 Turbo

Anbefalte innlegg

Hei,

Er det noen som har tips om hvor jeg kan kjøpe slipesett til girkassa mi ???

Ønsker sett da sjangsen for å få alle deler rett er større da, samt at det er greit å bytte det jeg bytte kan når det først er splittet.

Er motagelig for tips fra Norge eller "utafor" ...

Takker og bukker ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann!!

Slipesett til girkasse ??? ??? det har jeg ikke hørt om, men deler til Girkasse kan du sikkert snakke med AS Bilservice i Oslo, hvis de eksisterer enda da????????? 

Ellers er det div leverandører på den øygruppen ute i Nordsjøen...............

Den girkassen må da være nærmest identisk med Alfa 155 og div Fiat ????????????????  sikkert noen som kan bekrefte eller avkrefte det der...

mvh H.R. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble kalt "Slipesett" av verkstedgubben i Drøbak.

Det var snakk om pakningsett til girkasse som ikke er helt enkelt å få fatt i her i Norge.

Men har nå fått fatt i dette fra England, til en hyggelig pris og levert på døra hjemme ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når jeg hører slipesett så tenker jeg ikke på gearkasser ::) Men kanskje det du du mener er et overhalingskit, pakningssett eller noe sllikt. Pakningssett er som navnet sier bare pakninger, O-ringer, lager og slikt man trenger ved overhalinger. Overhalingskit er vel mere alt som er inne i kassa. Jeg vet ikke om det er slik på Lancia, men i mitt yrke (ikke bilrelatert, men mekanisk) så er det slik :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det stemmer nok det.

Terminologien til den gamle mekaniker mannen var vel i dette tilfellet noe forvirrende :-\

Men det er rett og seltt et pakingsett med simeringer og gummipakninger osv som jeg var på jakt etter.

Og som jeg nå har funnet ;D

Anbefaler Tanc Barrat på det varmeste, billig i forhold til andre jeg fikk tilbud fra i "utlandet" og det på de samme delene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...