Gå til innhold
fin_rød_bil

Førstehjelpspose i bil med Alfa romeo skrift og logo

Anbefalte innlegg

Noen som er interesert eller... Var på utkikk etter førstehjelpspakker for å ha i bilen selv, men kompis av meg sa han kunne fikse tøffe røde førstehjelpsposer med logo og skrift på for ca 114 kroner stykket... Ser ut som de ønsker skriften og logo i hvit, for fargelogo blir sikkert dyrere.... Men jeg tenkte å kjøpe, og lurer på om noen flere vil være med.... Har fått tilbud per word dokument, og ser ut som det er bra med innhold i pakkene..

Tenkte jeg skulle høre på enten logoen i hvit eller bare slangen og alfa romeo teksten bak...

Si fra om noen synes det er interesant, evt om noen har bedre forslag til skrift. Har bilde av posen her med annen logo skal se om jeg kan få ut den.... samt innholdsbeskrivelse av førstehjelpsutstyr...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert!

Alfa Romeo skriften i rød hadde vært optimalt, men hvit skrift er også OK. Så lenge det er ensfarget så blir prisen kanskje ikke noe høyere for rød?

Post gjerne et bilde, samt innhold dersom du har.

Alfahilsen

-Dan Nylænder

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vert hyggeligt ja. Men for at det kanskje kan bli brukt av flere hadde det kanskje vert lurt om innholdet er det samme som krava er fra Rally biler. Hvor en her er pålagt og ha følgende:

1. Plaster

2. 3 pakker gasbind

3. 2 enkeltmannspakker

4. Sikkerhetsnåler

5. Saks

http://www.bilsport.no/reglement/regl_2007/Teknisk_reglement.pdf

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. her er innholdet... må bare finne ett sted å legge ut bildet, så dere får se hvordan den ser ut også... selve vesken er rød med sort glidelås og hvitt kors i midten.... Samt tekst under da....

Innhold:

1 Elastisk gasbind, 8 x 400 cm Bandasjering / fiksering

12 Plasterstrips, 2,5 x 7,5 cm Kutt og små sår

2 Gas kompress, 10 x 10 cm pk. à 2 stk. Tildekking av sår

1 Trekanttørkle Avlastning ved brudd

1 Munn til munn maske Munn til munn metoden

2 Engangshansker Hygienisk beskyttelse

2 Sårservietter Vask av sår og rens av hud

1 Bandasjesaks Klipping av bandasjer og klær

1 Innholdsliste/Førstehjelpsguide

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes innholdet i veska var bra!

Siden veska er rød med hvitt kors, så er nok hvit Alfa Romeo skrift det peneste.

Når jeg tenker etter så vil jeg ha 2, en i hver bil  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei..

Tenkte jeg skulle følge opp litt her.... Produktet blir kjøpt inn i en del eksemplarer og lagt ut for salg i Bottega'en. Om vi får til en rask avgjørelse her, så kanskje den er tilgjengelig allerede i neste KARN-blad.

Flott at så mange syntes dette var en bra ide.

Ønsker likevel alle sammen en trygg biltur...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor kan man bestille den fra? Kan man ganske enkelt skrive seg opp i denne tråden, eller må man abonnere på KARN-bladet?

Det hadde også vært fint å få sett et bilde før jeg muligens kjøper en.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Runar, nei du behøver ikke å abonnere på Alfanytt. Men du bør jo være medlem i Klubb Alfa Romeo Norge :-) Bilde kommer på nettsidene som blir ombygd for tiden. Vi avventer pris fra leverandør på posene.

hilsen

Øyvind I

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...