Gå til innhold
laverda 668

169 alfa

Anbefalte innlegg

har sett varianter over det tema før. er jo tøff, men tipper heller de kommer til å videreføre fronten til brera/159. finnes jo lignende bilder, bare med den front da. uansett: gi oss bakhjulstrekk og ett par år med bra pris-tap så kjøper jeg en 169 :D8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DEN VAR FEEEEET! 169 MÅ SE SÅNN UT!!!

helt enig.

Men har mistro til det grunnet at den ser ut som en bil i millionklassen.

Ikke noe galt med 607 forøvrig, men den alfaen var vel LITT finere, Alfaholiker? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

eg tippe jo at 169 isje blir å finna onna 600 for en ny

Den støtte eg. Og eg håpe an koste det o. For som sagt den "rekkå" der skal jo liksom være "direktørbil" klassen og ha en masse finesser osv, og ikke en vanlig familie bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alfa skal vel egentlig ligge mellom Fiat og Ferrari, og sånn sett syns jeg de har funnet et fint pris sjikte på sine modeller.

En 166 bør ligge i samme pris sjikte som E klasse og 5 Serie, altså fra 450 og oppover forbi 600.

Den på bildet var helt sinnsykt rå! 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei syns ikke Alfas direktør bil model skal ligge på samme klasse som 5 serie e klasse el. Selv om den ligger i "samme" klasse... Den skal være over dette gjerne ligge i pris som 7 serie osv. Og bør heller ose av luksus osv... Og skal ikke være noe alle kan kjøpe....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alfa er jo et luksusmerke...

Luxus er vel Lancia sin jobb, Alfa skal være sportslig ;)

Om du mener det slikt så burde dem ikke ha laga 166 da... enkelt og greit... Det er en stor bil i grunn og jeg ser mer på den bilen som en cruse bil, en direktørbil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke noe Rune mener... det er fakta. Fiat var ment som folkebilen, Alfa var den sportslige, mens Lancia skulle være den behagelige luxuriøse cruiseren. Sånn er det fortsatt.

Alfa har også luxuriøse cruisere, men ikke på samme måten som Lancia. Lancia er noe heeeeeelt annet. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...