Gå til innhold
Gjest bjarnere

NÅ MED BILDER!!!Fin sjanse i et tørt marked!NÅ MED BILDER !!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Nå har du en unik mulighet til å anskaffe deg en rimelig og meget bra Alfa Romeo 155 1,8TS 1992 modell, lenge før den slukes av kjøpehungrige på Finn.no!

Bilen er svart som natten og har 8 alu. med gode dekk. Sommedekkene sitter på 16"Zender Challenge og vinterdekkene på orig.alu.

Bilen er i god stand og ble EU-godkjent Mars 2007. Interiør er helt og fint. Rust finnes heller ikke, i hvertfall ikke noe jeg kan se!

Stilig Momoratt finnes også. Green-filter sørger for litt bøsere innsugslyd. Superduper som helårs-Alfa.

For mer utfyllende informasjon er jeg å treffe på 47384980.

Prisen er 29.000 kroner og rabatt innrømmes ved smertefri handel.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kjenner jeg irritasjonen nærme seg, kunne du ikke ventet et halvt år med salg,grappa?

Ingen lov som sier at man ikke kan eie bil selv om man ikke har lappen.. Du kan bare ikke kjøre den enda ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå kjenner jeg irritasjonen nærme seg, kunne du ikke ventet et halvt år med salg,grappa?

Ikke noe å vente på Hansy  :) 29000,- bør vel en velholden 17,5-åring som deg ha under puta.... ;) Greit å ha noe å pusse på de siste 6 mnd.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å vente på Hansy :) 29000,- bør vel en velholden 17,5 åring som deg ha under puta.... ;) Greit å ha noe å pusse på de siste 6 mnd.

Ja ikke sant,jeg kjøpte meg en 75 alfetta 1.8,da jeg var 17.5 år.... det endte med seks måneders utsettelse på lappen, jævla nabon som tysta,siden har æ blitt kvalm av tanken på borettslag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke noe å vente på Hansy :) 29000,- bør vel en velholden 17,5 åring som deg ha under puta.... ;) Greit å ha noe å pusse på de siste 6 mnd.

Ja ikke sant,jeg kjøpte meg en 75 alfetta 1.8,da jeg var 17.5 år.... det endte med seks måneders utsettelse på lappen, jævla nabon som tysta,siden har æ blitt kvalm av tanken på borettslag.

Hansy bor ikke akkurat i et borettslag ;) (ja jeg har sett bilder av huset "hans")

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som en del sier her Hansy, dette er bilen for deg!  ;)

Det at du enda ikke er gammel nok gjør ingen ting, en 155 har godt av mye TLC fra en som deg!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja dette var et godt tilbud, og akkurat noe jeg kunne ha tenkt meg selv.

Men, har akkurat brukt det jeg har av penger på annen bil, resten av kronene er øremerket "Garasje".

Trenger absolutt en bil å ragge rundt i på vinterføret....

Du skal ikke ha grappa-båt da  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange kommentarer som gjør bare kjøpet enda mer fristende, greit nok at man ikke MÅ være 18år for å kjøpe en bil, men trangen til litt ulovlig prøvekjøring blir nok en del større.Samtidig som konto`en min er ganske tom, eneste muligheten jeg kan ha råd til bil er et lite lån hos gamlingene, og et lite et i banken, da jeg er så og si raka-fant på bruks og sparekonto`en, så jeg kan enda ikke kjøpe bil. Derfor satser jeg på et lån til sommeren, da jeg begynner som lærling i bedrift, og har fast inntekt, å overleve på 3k (som jeg gjør nå) pr. mnd er tungt nok, da må jeg betale mat, fyll, og alt annet selv.

Nei,jeg venter til sommeren, så får heller en potensiell kjøper av bilen til Grappa selge den til meg etterhvert,for jeg SKAL ha svart 155 som førstebil 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke forstå deg som interessert i biler i det hele tatt. Jeg kjenner INGEN som påstår de er interessert i biler og har vært det lenge som IKKE hadde en bil fra de var ned mot 16 år :S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke forstå deg som interessert i biler i det hele tatt. Jeg kjenner INGEN som påstår de er interessert i biler og har vært det lenge som IKKE hadde en bil fra de var ned mot 16 år :S

RIKTIG!! En sann alfaist kjøper alfa før han/henne tar lappen.

Noe må mann ha å øvelseskjøre med..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så skikkelig pen ut!!  :)

Hmmm!! Må se og få solgt den gamle Polo 1 saken jeg har stående, så kanskje!!

Har lyst til å prøve noe italiensk etter en god del år i VW...!!  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kjøpte min første bil som 17åring. Og jeg har ALLTID vert bilgal. Et av mine første ord etter mamma og pappa, var, Miura...... Jeg hadde en lilla Miura Matchbox lekebil. Min første bil var en Opel Rekord 1900 1970. Dette var i 1986.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin, ja.

Kanonbra annonse Grapz, men skjerpings på bildebakgrunnene.

Forsett som du stevner...

Rocz

Ps. Spanderer du medlemskap i alle klubber etter hva slags bil du selger?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin, ja.

Kanonbra annonse Grapz, men skjerpings på bildebakgrunnene.

Forsett som du stevner...

Rocz

Ps. Spanderer du medlemskap i alle klubber etter hva slags bil du selger?

I dette været her kommer du ikke lang unna vannhullet(vaskehallen) før bilen ser like jævlig ut. Derfor må bakgrunnen bli som den blir. Om det ødelegger for et salg vil nå vise seg.

Selvsagt spanderer jeg medlemskap i alle klubber, dersom sådane finnes. Det skulle da bare mangle!

Toyota Corolla GL Sun 12V klubb of Norway finns visstnok den også. På tide med Norsk Toyota Verso register kanskje? Egentlig ikke mer på trynet det, enn Klubb Alfa Romeo Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og da var bilen solgt ? Ser den er borte fra Finn.no

Andreas Ø

Den gode bilen har nå fått ny entusiastisk eier! Hans første Alfa faktisk. Ønsk ham velkommen dersom han dukker opp her, og det tror jeg han gjør.

Det var ikke noen pris heller da, for den fine bilen.

Grappa

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...