Gå til innhold
Alf@75

Solgt: 75 TS 87/90mod

Anbefalte innlegg

Har muligens en 75 TS for salg.

Bilen er svart men trenger kosmetisk pleie.

Teknisk er bilen veldi bra, og super å kjøre.

Nettopp eu-godkjent

8 alu felger med ok vinter og litt slitte sommer dekk.

Bilen er egentli en Limited Edition men uten recaro interiør, er erstattet av grått skinn interiør. Er en donor bil. Derfor to årsmodeller oppgitt.

Har ingen bilder av bilen for øyeblikket siden den er ute og kjører nå.

Pris : bud

post-1078-1477932060945_thumb.jpg

post-1078-14779320609815_thumb.jpg

post-1078-14779320610206_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden noen spør om girkassen, kan jeg si så mye at for en som kan gire en transaksel, så er det ingen skrap, men girer man som i en toyota, så høres det ikke alltid like bra ut..

Bilen har noen skjønnhets feil som ikke komme frem på bildene, dørene på venstre side, panser og en skjerm er byttet, og er derfor svart, og ikke antrasitt( tror det heter det) som resten av bilen, samt at lakken på takluken er stripet..ligger nok for tykt lag på med lakk. Det er også noen striper/liten bulk på høyre side helt bak, mest synlig i veldi skrå vinkel. Men ellers er bilen veldi god, og starter hver dag på første forsøk, kansje jeg skal selge 156èn i stedenfor.........................................

Visst ikke bilen blir solgt, blir den nok lakkert til våren/sommeren og så solgt, men da ikke til 20lapper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden noen spør om girkassen, kan jeg si så mye at for en som kan gire en transaksel, så er det ingen skrap, men girer man som i en toyota, så høres det ikke alltid like bra ut..

Meget klokt sagt!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...