Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Alfa 33 16 V delebil til salgs!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt en 33 16 V som vi skal ta motor og driverk ut av for å sette i sud raceren min. Bilen ser slettes ikke ille ut.. jeg så ikke noe rust utvendig på bilen... under var det ikke så lett å se noe pga masse gjørme etter en prøvekjøring på et jorde.. ;)

Bilen har Supersprint bakpotte, og momo ratt. Ok interiør! Orginale Alufelger. Instrumenter med hvite tallskiver.

Selges uten motor og kasse til førstemann med 3 tusen. Så kan du plukke det du vil av deler og levere resten på høggern og få igjen 1500. Evt sette i en annen motor og tute og kjøre! ;)

Hvis den ikke bli solgt innen kort tid etter at vi har fått ut motoren, så plukker vi av litt deler og sender den på skroten.

Tlf 91733792

IMG_1019.sized.jpg

IMG_1013.sized.jpg

IMG_1014.sized.jpg

IMG_1015.sized.jpg

IMG_1017.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har noen småplock jag skulle ha haft. Bl.a. några dekkplastbitar som sitter i taket (där det annars skulle sitta handtag), kanske dimljus, skärmar.

Så om det blir aktuellt att sälja delar, ta gärna kontakt med mig.

Hela bilen är inte aktuell för mig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Byttes i alfasud kasse med 4.11 diff?

Du får den uten ratt ;)

Ja ha og hvem si bil er dette? (uansett liker jeg de orginale rattene best)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

et lite spørsmål bare, hva er detta for noe instrumenter? hjemmelaga regner jeg med.

Intressert i deler jeg også hvis du vil selge Uhu ( høres ut som du skal overta bilen ;) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Poenget med å overta blir heller å redde den...

Ska du klämma ned en TS-nord i den då....

tja hvorfor ikke....

;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...