Gå til innhold
86-33QV

SOLGT! Unik 1990 Fiat Tipo 1.6ie til salgs. Perfekt vinterbil! SOLGT!

Anbefalte innlegg

Bilen kommer til å stå i Stavanger fra og med neste helg (30. nov). Eventuelt leveres den på vei til Stavanger på den fredagen. 5000 spenn gjelder enda!

Her har du en sjanse til å skaffe deg den perfekte italienske vinterbilen! Lyseblå 1990 Fiat Tipo 1.6ie. Dette er den legendariske 1600 twin cam motoren med 90hk. Kun rullet 130 000km med en eier fra 1990 til 2007. Fullt servicehefte (dokumentasjon medfølger på alt som er gjort). Bruker ikke en dråpe olje og alt fungerer perfekt. Bilen er eu-godkjent frem til januar 2010! I forbindelse med denne kontrollen ble rust på støtdempertårn, bagasjerom og hjulbuer bak utbedret (hjulbuene bak ble gjort raskt og rimelig, så noe ujevnt er det utseendemessig). Registerreim skiftet i august 2007. Sommerdekk og piggdekk med bra mønsterdybde på stålfelg med kapsler.

Jeg har montert en pioneer cd spiller som matcher interiørbelysning perfekt (grønt). I tillegg har jeg felt inn høyttalere i hattehyllen (pent og diskret). Bilen er behagelig å kjøre, interiøret er meget pent. Forbruk på 0.6 på landevei, 0.8 i byen. Om du lurer på hva som er unikt med denne, så er det hvor bra stand den er i og hvor lite den er gått. En god bil som jeg ikke har hatt noe tull med overhodet. Jeg har brukt bilen til å pendle frem og tilbake til skolen i Malmö på fine svenske motorveier. Bilen ble i sin tid solgt ny hos Rovik auto på sandnes til en eldre dame. Jeg er altså eier nummer to.

Bilen selges meget rimelig. Kun 8 000 kr kan jeg tenke meg for bilen. Hvis du er interessert, ta kontakt på mail: [email protected] eller ring meg på 90174781. Jeg kan få tatt noen bilder og sende på mail om du ønsker. En viktig ting til: jeg er litt tidlig ute. Jeg behøver bilen frem til skoleslutt 21. desember. Som takk for din tålmodighet, så leverer jeg bilen til deg på denne dag om du bor et sted mellom Malmö - Oslo - Stavanger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pioneer etellerannet med mosfet 4x50w, MP3/WMA. Originale 4x6 koaxialer foran (tror neppe de har blitt brukt før meg, grei lyd). Pioneer 6x9 høyttalere i hattehyllen. Helt kurant lyd. En annen sak jeg kom på som jeg glemte å nevne, er at baksetene i bilen kan vippes frem og ryggen legges ned. På denne måten får man et flatt, stort bagasjerom om man ønsker å frakte store ting.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fristende, men har allerede kjøpt bil. Om noen er interessert i bilen, så kan vi fremdeles få til en handel. Det er bare det at det blir litt vanskelig å få vist bilen, ettersom jeg drar tilbake til Sverige. Bilen blir stående i Stavanger fra helgen 30. nov om ingen tar den før det. Det bør la seg ordne å få vist den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Beklager mye frem og tilbake her folkens! Er bare litt stress med ordning av reiser og transport frem og tilbake. Gi lyd om dere er interessert.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Shit.... endelig fått avklart at yngstemann kunne tenkt seg denne som første bil.

Så .... om det ikke blir deal med tlodberg så kan den få bolig her hos oss

kam

(telefonnummer sendt i pm)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig den kommer for salg igjen på nyåret, blir sikkert gjort litt med den i mellomtiden kjenner jeg meg selv rett ;)

Sjekk ut denne. Vil nok ligge noe høyere i pris, ikke mange av disse i tilsvarende stand:

http://forum.fiatklubben.no/index.php?target=viewmesg&select=15796&offset=0&PHPSESSID=199ddb653a9a022649db881a335b9d4e#15831

Må vel være fet ungdomsbil dette, og med autolat behøver ikke far bekymre seg over at det går altfor fort :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fet ungdomsbil:

Tempra 2.0ie

Manuell Har 2 stk 2.0 tilsalgs

Litt kjedeligere å se på enn 155

Men like artig og mere lyd

Ja ha.......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette er fet ungdomsbil:

Tempra 2.0ie

Manuell Har 2 stk 2.0 tilsalgs

Litt kjedeligere å se på enn 155

Men like artig og mere lyd

Er det ikke på grensen (eller over) frekt å linke til egne biler til salgs i en annen aktiv salgstråd?  :o

På MB-forumet hvor jeg kikker av og til, hadde dette nesten kvalifisert til likvidering......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg MÅ bare skrive et innlegg her. Og det er ikke for å spamme.

Det gleder meg å se en Tipo i en så fin stand og så ren og pen. Veldig morsomt! Lykke til Torkel. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare komentere.

Gratulere Torkel ;D

Når det tar nesten 3 uker å selge en så bra bil,for 5 tusen kroner levert på døra blir jeg litt bekymra for dette salgs forumet ???

Mener ikke å sværte noen her,men...................................

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja kjøpte'n nesten i protest siden folk var så trege :) hallo 5000 eller for den saks skyld 8000 hva er vel dette idag. En bil i denne standen fortjener å bli fikset opp og tatt våre på. Ang. Tempra sedan på synes jeg det er en tøff bil. 155 er imidlertid mere sportslig, skarpere i styringen og har mer lyd med mindre det er høl i potta på tempraen ;) som bruksbil er nok tempra  allikevel et mer fornuftig valg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bedre å ha eid 30 Fiater enn å ha sendt 30 "#¤%&/( kommentarer Tom S

Har vel lov å ytre min mening vel for F%#¤@..... Har hatt mange Fiater jeg også, ingen har vært så stygge som Tempra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...