Gå til innhold
Alfa-Bjørnar

Deler...fra shop 4 parts.

Anbefalte innlegg

Fikk følgende svar fra shop 4 parts:

Dear Sir,

Sorry but our company does not export, our web site is aimed at the UK market only, this is mainly due to the differences in the construction of vehicles from country to country and also the administration involved i.e. posting, packing & tracking consignments etc.

The only way we could do this is if you knew of someone in the UK that we could send the goods to, who could then forward the part to you!

Noen som har forslag til hvordan vi løser dette? Trenger en rear suspension pillar og hjullager til en 166. Evt andre firma som ikke tar seg alt for godt betalt?

Mvh Bjørnar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det ikke et frakt-firma som gir deg en addresse du kan bestille varer til, så sender de dem til deg når de har motatt dem? Mener å ha hørt om det, men husker ikke navnet. Samma greia i usa tror jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jetcarrier? Vet ikke om de driver noe business i UK. Jeg fikk mine shop4parts-deler bragt og levert av en meget hyggelig herr Eriksson, men flyttelasset hans var i samme bilen. Mulig han har noen hjelpsomme bekjentskaper?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...