Gå til innhold
Delta8v

Vindsus/støy AR GT

Anbefalte innlegg

Har nå fått prøvd GT'n på langkjøring,å er VELDIG fornøyd  :)

god komfor å bra kjøreegenskaper!Morsom bil  ;D

Et lite minus er vindstøy fra ruten på pasasjersiden....

Den er ganske irriterende!

Det er også en litt mer høyfrekvent lyd der.....

Noen som har noe forslag til hva man kan gjøre for å redusere dette?Går det feks. an å "stramme" rutene? så de tetter bedre?

Skjønner at det ikke går an å bli helt kvitt det,med bare ruter....men få redusert det litt må da gå an.

Takk for alle svar som kommer  :)

Mvh.E.R

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har vinduet gått det ekstra stykket det skal gå opp når døren lukkes da?

Tror det...ser sånn ut,går ca3-5cm opp etter døren er lukket....

Opplevde en ganske kraftig sidevind,å det "smalt" skikkelig i ruten da... :-\

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tror jeg nok du må leve med. Har tilgode å oppleve en GT uten et visst vindsus på den ene og/eller andre siden! Det jeg har erfart er at det varierer med værforhold/vind ute, men det har aldri vært null vindsus i mine GTer! Skru opp stereoen!  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette tror jeg nok du må leve med. Har tilgode å oppleve en GT uten et visst vindsus på den ene og/eller andre siden! Det jeg har erfart er at det varierer med værforhold/vind ute, men det har aldri vært null vindsus i mine GTer! Skru opp stereoen!  ;D

:D Det var det jeg tenkte ja  :D

Stereo på full guff funker for meg det  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt det er flere som har vindsus ;)! Jeg tror du finner årsaken til vindsusen i lista som ligger over siderutene på utsiden av bilen. Lista er delt mellom fremre og bakre siderute og det er en dyp sprekk som kan forårsake vindsus...... Kanskje det går an å fylle den med noe? ??? Dessuten hjelper det om man klarer å holde seg under 120 ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dessuten hjelper det om man klarer å holde seg under 120 ;D

Kan nok ha noe med saken å gjøre, ja...  ;D

Tror ellers at det er for lite press mellom ruta/glasset og gummilista som den ligger an mot. Høytrykksspyler med litt "feil vinkel" og det kan fort bli mer enn vindsus innendørs for øvrig....  :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:D Det var det jeg tenkte ja :D

Stereo på full guff funker for meg det ;D

Finnes sikkert ikke GT'er uten BOSE da eller hva?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...