Gå til innhold
Gjest Erik N

Girkasse overføring GTV 916

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det er noen overføringer eller foringer som kan byttes slik at girspaken ikke blir en rørepinne? synes det er mye vandring og slark i min. Prøvekjørte Simen sin GTV og den var super tight.. Jeg vil også ha... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Såvidt meg bekjent er det wire som styrer dette,riktig nok er det noen gummiforinger ienden av disse, kan ikke tenke meg disse koster mange kronene, og helt klart verd ett forsøk.

Du kan jo ta en titt på eper, der ser du jo hele sulamitten.

Den som vil,skal ....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan er din girspak? Er den rørete eller tight? var veldig stor forskjell på min og simen sin.. Skal sjekke eper når jeg kommer hjem fra jobb ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En ting e iallefall sikkert dette var noe helt annet enn wire overføring, og stag og foringer er det jo ett gitt utvalg i... håper du finner ut av det, kjipt å ha en slik bil med gammel transaksel gearspak....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er wire på V6 modellen og stag på fire syl. modellene. Staget er opplagret på en "tapp" på tannstangen, denne kan være vrien å få av, i alle fall når den sitter i bilen. Det er mulig slakken sitter i leddene ved girstangen eller de som er ute ved på girkassa. Disse skal være greie(re) å komme til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter den feelingen jeg satt igjen med  heller jeg mot enten 4 eller 11, kanskje begge.4 er hele girstangen og baseplate så med det bilmerket vi har regner jeg den delen som dyr, 11 skulle være rimelig som en eliminasjons øvelse og den tror jeg er lett å komme til fra undersiden..... ordet "tror" er jo en kjent sak i vår verden  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...