Gå til innhold
alfetta76

85 mod GTV6 *salg stoppet*

Anbefalte innlegg

Grunnet plassmangel og nye prosjekter, legger jeg ut denne for salg.

Mye er gjort med bilen:

Ny reg.reim og strammehjul + reim til dynamo

Ny vannpumpe + slanger

Ny rotor

Nye plugger

Justert ventiler

Nye toppdekselpakninger

30mm RSR stab.stag med uniballs

Stålomspunnede bremseslanger

Justerbare Spax dempere og Spax senke fjærer bak

Polyforinger i understell untatt til girkassen

CSC grenrør og bakpotte

Bilen vil få ny olje + filter neste uke

Den er ikke helt rustfri, men ingenting alvorlig. Jekkfestene framme har litt rust som bør utbedres, men kanalene er ikke berørt av det.

En boble nederst på førerdør.

Takluke uten antydning til rust

Bilen er senket framme på torsjonsstavene, men vil bli hevet litt i forhold til hva som kan sees på bilene.

Interiør er pent, eneste å utsette er merke etten en sigarettglo i førersetet.

Bilen selges med 17" compomotive felger, og et sett med 16" speedlinefelger kan følge med.

PKK er bestillt til 25.09.

Selges for 49000 før eu, eller 55000 etter.

Bilde206-1.jpg

Bilde161.jpg

Bilde144.jpg

Bilde143.jpg

Bilde108.jpg

Speedlinefelger:

Bilde073.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å herregud så lyst jeg har på denne bilen. Jeg må snakke med madammen.

Ja, du får snakke med sjefen ;)

Glemte tlf og sånt..

kontakt med på PM, 91570770 eller [email protected] hvis dere er interesert..

Flere og bedre bilder kommer...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toppakningene var aldri gåene. Det var et rele og problem med kjølevifta. Dette har blitt sjekket og fikset av mekaniker på verksted.

Kjørt med bilen flere dager, også fram og tilbake på jobb i rush, ikke noe problem lenger med at den begynner å bli for varm.

Bare masse kjøreglede og masse go`lyd ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk  jo ikke veien. Svaret fra madammen var noe med at vi skal gifte oss til våren og det koster mye penger! Ja,ja. Jeg tar på meg tøflene og tasser videre :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk  jo ikke veien. Svaret fra madammen var noe med at vi skal gifte oss til våren og det koster mye penger! Ja,ja. Jeg tar på meg tøflene og tasser videre :'(

;D  men du må jo ha BIL i bryllupet også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D  men du må jo ha BIL i bryllupet også!

Vi kjørte GTV6 som brylupsbil ;)

Ført til en fantastisk historie som bruden aldri glemmer ;D8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D:D :D

Bare for å komentere en tidligere post...Og for at evt potensielle kjøpere skal føle seg trygge.

Tidligere eier har i beste tro ment at toppakning(ene) var gåene, og det vil defor bli tatt kompresjonstest på motor i løpet av en uke ca..

Mvh Kevin

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ført til en fantastisk historie som bruden aldri glemmer ;D8)

..snakker vi om en sånn historie som er litt uggen akkurat der og da, men som blir bedre etter en tre-fire-fem år? Eller var det en sånn som var bra fra dag en? ;)

..Og for å holde seg noenlunde til topic: Her er prosjekttråden som beskriver hva som er gjort med bilen: http://cuoresportivo.no/index.php?topic=16517.0 - det er svært, svært sjelden en får med så grundig dokumentasjon ved et bruktbilkjøp! ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;D:D :D

Bare for å komentere en tidligere post...Og for at evt potensielle kjøpere skal føle seg trygge.

Tidligere eier har i beste tro ment at toppakning(ene) var gåene, og det vil defor bli tatt kompresjonstest på motor i løpet av en uke ca..

Mvh Kevin

Ja, eller kanskje en trykktest ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det gikk jo ikke veien. Svaret fra madammen var noe med at vi skal gifte oss til våren og det koster mye penger! Ja,ja. Jeg tar på meg tøflene og tasser videre :'(

Jeg kunne også tenke meg en sånn bil ,MEN sjefen ville sagt at nå bygger vi garasje og du betaler ikke 49000 for en SÅÅÅÅ gammel bil. Hvorfor kan ikke madammen se verdien i en flott GTV? :(  Jaja, får ta tøflene fatt jeg også....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kom seg desverre ikke på eu-kontroll...

Bremsetrøbbel satte en stopper for det.

Ene bremseskiva bak er "låst" fast i callipper, og bremseskiva er da knekt, siden akslingen går rundt.

Så nå står den på bukker igjen, har nye superalfa skiver og klosser, og skal få fatt i nye callippere og.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hej.Är du intreserad av bytte med en 164QV-91 med 210000km,i mkt bra skick.

Pearlwhite,gulleder,farthålare vdo,taklucka mm,konverterad klima R 134.

Bilen har ronal fivestar alu17 med bra däck.

stor service nyligen gjort(500km).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den står som et prosjekt om dagen, så den er nok ikke klar for et evt salg.

Men er jo en tråd nerforbi her som skal selge gtv6en sin...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...