Gå til innhold
andretti

1975 mod. Gt 1600 Junior

Anbefalte innlegg

Legger ut bilde av kjerra og sønnen min fra i sommer. Kjøpte bilen i 2001 - kom fra Italia i 1999. Samme eier visstnok fra 1975 - 1999.

Bilen har tobakksfarget interiør. Har kjørt 40.000 de siste sommerne! Kjørte i sommer 72 mil på en dag - fullastet med barn dame og bagasje i striregn. Den har vært helt utrolg driftsikker.  Bruker den mye i hele sesongen. Synes den har fått riktig ride height

med susp. kit fra Alfaholics. Er medlem av RJK.

andretti

post-293-14779320202809_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nydelig bil ja! tipper du tar det litt med ro over fartdumper med så lav bunnpanne? ;)

er disse lavere enn Apex fjærene, så jeg blir nødt til å fjerne gummien de ligger på for å være en av gutta? :D Mener den var rimelig lav med de og!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja må ta det rolig gitt. men ingen ulykker enda. med apex fjærene var den adskillig lavere foran og muligens høyere bak.

Litt annet stuk - mer moderne med apex fjærene. byttet også 60 profil dekkene med 70 profil. kler bilen bedre synes jeg - dette

påvirker vel også bakkeklaringen.

a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil det der!

Hadde den noen klistremerker på forskjermene før? Isåfall har den blitt sett i Tvedestrand på Rutebilstasjonen for noen år siden:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil det der!

Hadde den noen klistremerker på forskjermene før? Isåfall har den blitt sett i Tvedestrand på Rutebilstasjonen for noen år siden:)

Kan det ha vært sånn at eieren måtte fjerne de ulovlige Gregor Fisken-merkene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian V - min mor bor utenfor tvedestrand - har vokst opp der nede - så det stemmer.

Grappa - ja Gregor Fisken fikk snusen i dette via sin advokat i Trøndelag ;)

a

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kristian V - min mor bor utenfor tvedestrand - har vokst opp der nede - så det stemmer.

Grappa - ja Gregor Fisken fikk snusen i dette via sin advokat i Trøndelag ;)

a

dette må du fortelle mere om! typisk "artig historie"

174.jpg 

edit: etter litt snusing ser det ut til at firmaet har byttet navn til fiskens, fremfor tidligere gregor fisken.

dette borger for konspirasjons teorier  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah, da håper jeg på å få se mer til Alfaer her nede da, men kanskje ikke nå som sesongen straks er over..

Er selv fra Risør, men bor nå på Songe, midt mellom Risør og Tvedestrand. å vokse opp på sørlandet er ikke dumt faktisk  ;D

edit: bor nå i tvedestrand by.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det var 375 GBP - eks mva og frakt. det er red kit - senker rundt 2,5 tommer. kjører komb med gule koni. stabstaget gjør susen. kjørte på rudskogen og våler med dette og 60 profil dekk - kanonbra forandring!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

polerer min første bertone - det er vårens første pleie av en ellers veldig stabil kompis! bilen går inn i den 7ende sommeren - den har en fin blanding av patina og helhet. litt rust har dukket opp - men ikke mer enn normalt. digger denne bilen - kjøpte den usett per telefon med en kompis i oktober 2001. til vinteren skal den få en makeover ifht karosseri, bremser med mer. det som imponerer meg er motoren - stabil og sterk år etter år. det er en unik miks i denne bilen av kraft og kvalitet!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...