Gå til innhold
jonnyboy

Felger - noen som vet hva disse heter?

Anbefalte innlegg

hei noen som vet hvilke felger dette her er? Jeg har kjopt meg bil, og naa trenger jeg nye og store felger, senke sett er bestilt. 159 Q4 3.2, blir hentet til uken, gleder meg veldig kan du si.

post-1548-14779320202125_thumb.jpg

post-1548-14779320202475_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Mille Miglia-felg ja. Senter er merket med "1000 Miglia". Hvilke type vet jeg ikke men de ligner på den typen du får originalt til 159. Ta en kikk på alfa159.com eller no. så kan du sammenligne der.

Grattis med kanonvalg av bil  :) Snuser selv på 159 for tida men tror jeg holder meg til en mer budsjettvennlig utgave.....  ;)

A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mille Miglia er produsenten og F20 er mønster eller design om du vil  :)

Litt off topic men hvis du blir litt skuffet over futten i bilen så er det fordi disse motorene skjelden greier mer en 245-250 hk i benk. Du mangler altså de siste 10-15 hk'ene. Synd men sånn er det bare. Kjøp deg en chip hos Squadra Tuning  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faktisk med Stephan (Squadra) sin nøyaktige tuning så yter den ikke mer enn de allerede lovte 260 hk. Men bevares det flytter seg nok  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt off topic men hvis du blir litt skuffet over futten i bilen så er det fordi disse motorene skjelden greier mer en 245-250 hk i benk. Du mangler altså de siste 10-15 hk'ene. Synd men sånn er det bare. Kjøp deg en chip hos Squadra Tuning  :)

Prove kjorte bilen paa lordag, blir hentet paa onsdag, og det som du sier, man blir ikke akkuratt skremt av kreftene, men jeg syns det gikk bra, hadde kanskje forvendet noe mer, men jeg er paa langt near skuffet, holder fint til mitt bruk. Men jeg ble overasket over hvor flott lyd det var, det er jo aldri feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...