Gå til innhold
franksun

GTV 916 på finn, noen som vet?

Anbefalte innlegg

Jeg vet ingenting om denne bilen, men dersom du ikke skrur selv så kan det fort bli dyrt "å bytte noen slitedeler"....

For å ta et eksempel, jeg betlate over 10.0000 bare for å få byttet nedre bærearmer bak på min GTV 916.

Det koster ca. 10-14000,- for å bytte alle foringene i understellet hvis de er gåene....

Hva med denne GTV TB med nylig nyoverhalt motor, interiøret ser jo også meget pent ut.

http://cuoresportivo.no/index.php?topic=16819.0

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1613246

Noen her inne som selger denne? Eller vet hva som er "en god del slitedeler må skiftes" og ellers stand?

Det er en ting som undrer meg - hvorfor ringte du ikke og spurte eieren? Han står oppført med to alternative telefonnumre i annonsen... Jeg gjorde det og kan fortelle at "en god del sliedeler" behøver vi ikke bekymre oss om - bilen er solgt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hentet prøveskilter på vegvesenet og prøvde bilen på lørdag..

Hadde det bare vært for slitedelene ville jeg kjøpt bilen...

Var det en fra Fredrikstad som kjøpte den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg hentet prøveskilter på vegvesenet og prøvde bilen på lørdag..

Hadde det bare vært for slitedelene ville jeg kjøpt bilen...

Var det en fra Fredrikstad som kjøpte den?

Aner ikke - mitt poeng er at det må da være bedre å snakke med annonsør enn å legge ut en tråd hvor man fisker etter diverse mer eller mindre pålitelige rykter om en bil som er til salgs.... det der syns jeg er en uting og blir faktisk ganske provosert av det, det blir dessverre mer og mer av dette. Uttalelser i hytt og pine fra folk som har mer eller helst mindre greie på det de uttaler seg om i stedet for å snakke med eier og faktisk dra og besiktige og prøve en bil. At du faktisk gjorde det og bestemte deg for ikke å kjøpe bilen er en helt ærlig sak.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...