Gå til innhold
Gjest JEJ

Banedag Rudskogen 23. september

Anbefalte innlegg

Startoppstillingfrstelp.jpg

Hei og velkommen til årets siste banetreff på Rudskogen søndag 23. september! Grande finale i Corsa Italiana kjøres denne dagen i tillegg til banekjøringen.

Selve kjøringen starter kl. 13.00 og varer til kl. 18.00, men møt opp i god tid!

Priser: 400.- for kjøring, 50.- for parkering.

Tidsskjema for dagen:

Bilde2-2.png

IMG_4909.jpg

IMG_4926.jpg

Je

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Er det mulig å stille opp på banetreffene med en annen bil enn Alfa.?

Kjører en Lancia Delta HPE HP Turbo.

Heisan! Klart det er mulig! Velkommen skal du og Lanciaen være!

Bare for ordens skyld; til de som aldri har vært på KARN-banetreff før, så praktiseres "seriøs" banekjøring, dvs. spor, bremsing etc.

Driftetrening foregår der borte ------------------------------> gatebil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjøre..gjort.. tjaaa..  ;)

Men får jeg andre dekk innen 10 dager...så..

Andre dekk innen 10 dager finner her: www.dekkonline.com levert på døra til en brøkdel av prisen i norge.

Så ingen unskyldning nå...

Erik A

Som trolig ikke kommer da ringen prioriteres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei,

Er det mulig å stille opp på banetreffene med en annen bil enn Alfa.?

Kjører en Lancia Delta HPE HP Turbo.

Heisan! Klart det er mulig! Velkommen skal du og Lanciaen være!

Bare for ordens skyld; til de som aldri har vært på KARN-banetreff før, så praktiseres "seriøs" banekjøring, dvs. spor, bremsing etc.

Driftetrening foregår der borte ------------------------------> gatebil

:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

gjøre..gjort.. tjaaa..  ;)

Men får jeg andre dekk innen 10 dager...så..

Du Kris.... nå er jeg drittlei de forklaringene og bortforklaringene dine for IKKE å rulle den børsa di utpå banen. Som ansvarlig for de dårlige tider og ivrig funksjonær på banedager, beordres du herved til Rudskogen den 23. Du har møteplikt!!! BASTA! Jeg venter å se deg på første førermøte, som bil to på første lugna og flærrende rundt på banen resten av dagen!

GOT IT????

ps.: Dere andre som har bortforklaringer: Har dere skjønt det nå??? Hjertelig velkommen!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette var uken beste kommetar Dagfinn :)

Jeg får begynne å bearbeide kona til denne dagen selv, hun blir fremdeles litt rar når jeg never ordene "banedag" og "tur med familien" i samme settning. Trolig kommer dere ikke til å se henne på treff før til neste år, så da er eneste mulighet å søke perm den dagen.

Bilen min er urørt siden sist banetreff, jeg har ikke engang feilsøkt hvorfor kjølevifa ikke går. Bruker ikke bil nok til at det er jeg trenger kjølevifte til daglig.

Jeg regner med å dukke opp, det var simpelt hen for morro sist gang til at jeg klarer å la være å stille.

Og kristian, som sist banetreff, du er alltid velkommen til å ta en tur med gamlebilen. Sånn i tilfelle den nye kjærra ikke har riktig dekk, eller noe slikt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, det blir en enkel match for deg Ola. Jeg så deg på Våler, frem til du ble utvist pga. mye raping i gassere. Bilen min veier 450 kilo mer enn din (minst), og du har minst 20 hk mer..... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg kommer så skal jeg nok få lusket meg ut på banen, men den følelsen jeg har med å kjøre fort med bilen nå når den sklir med fronten er ikke særlig artig. men hva har man vel sandfeller for på banen ;D

Gopp: takker for tilbudet, hadde vært artig å prøvd den igjen. Men da blir det nok rolige runder siden jeg har stor respekt for andres eiendom :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg drar med meg 155'en utpå banen om jeg har byttet lambda innen den tid.

Men da må vi bytte bremseveske, Ola ;)

Regner med jeg kommer på treffet i alle tilfelle. 23. er søndag vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg kommer så ....

Du Kristian - OM JEG KOMMER er ikke noen problemstilling. Du er som tidligere nevnt INNKALT!

Det er dessuten spådd vekslende skydekke, opphold og omkring 13 grader. Bedre klarer vi det ikke i banegruppa langt uti september...det får være måte på hvor religiøse vi skal være!

Vel Møtt!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

om jeg kommer så ....

Du Kristian - OM JEG KOMMER er ikke noen problemstilling. Du er som tidligere nevnt INNKALT!

Det er dessuten spådd vekslende skydekke, opphold og omkring 13 grader. Bedre klarer vi det ikke i banegruppa langt uti september...det får være måte på hvor religiøse vi skal være!

Vel Møtt!!!

Prøver så godt jeg kan slik at jeg kan dukke opp..

I morgen får hvertfall bilen ny olje og filter, kanskje det blir litt bremselufting også før søndag..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

NSK er invitert til banekjøringen 23/9. Oppfordrer alle til å møte opp og kjøre så det ser ut som KARN har invitert NSK og ikke motsatt. Sist (20. juli) var det nesten 40 biler på teknisk. Under 10 av disse var en Alfa.

Dessuten trengs det som vanlig flere mennesker i banegruppa. Alle banetreffene i år, inkludert ID og samtlige Corsa-løp, er gjennomført med en stab på 3-5 frivillige, og det er litt lite når man har i bakhodet alt som skal gjøres før, under og etter løp og treff.

Meld deg til tjeneste hos Jon-Even (JEJ), Dagfinn (DagfinnR) eller Stian (rpm) på Rudskogen. Det er ikke vanskelig, du trenger ikke å være tidligere rallyfører, du trenger ikke å ha hatt offentlige verv i 10 år og du trenger heller ikke å være så pen som Dagfinn.

Jon-Even:

JEJ.jpg

Dagfinn:

DagfinnR.jpg

Stian:

rpm.jpg

Chicks dig the banegruppa-kara!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å kjøre med biler som ikke er italienske? Hvis det ikke ødelegger...

Du som er ung og lovende og serviceinnstilt burde jo melde deg i banegruppa sporenstreks straksens! Det er jo ingen fremtid i å stå og pushe bensin på YX-en i bærumsbøgda ;)

Når kan jeg komme og overrekke deg en KARN-vest på stasjonen?

Hilsen Montrealmannen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og du trenger heller ikke å være så pen som Dagfinn.

Det er umulig...

Kom igjen'a folkens - siste sjanse for i år, vi trenger både hjelpende hender og hoder og stemning på og utenfor banen! De sommerdekka du vet du egentlig skulle bytta - gjør kål på dem på søndag!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...