Gå til innhold
Han5y

Fiat Uno - Født på nytt......?

Anbefalte innlegg

Golf1 produseres fortsatt i sør-afrika og, men med Lupo eller polo interiør. så visse steder i verden er de vel tydligvis oldschool  8)

Old School - eller fattige, som andre kaller det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får jo også VW T2 70tallsbusser splitter nye der, bare lett modernisert..

Og i Kina kjører du rundt i oppgraderte VW Santana. Det må da være parradiset  ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i Kina kjører du rundt i oppgraderte VW Santana. Det må da være parradiset ::)

Den er markedsleder i Kina! Står en slik en utstilit i Autostadt i Wolfsburg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og i Kina kjører du rundt i oppgraderte VW Santana. Det må da være parradiset ::)

Den er markedsleder i Kina! Står en slik en utstilit i Autostadt i Wolfsburg.

Går mange slike i Kina ja, årsaken er at de er bi-bi-billige ettersom de er produsert i Kina (importbiler koster skjorta der, langt mer enn i Norge - noe å tenke på for hylekoret når de klager over hvor forferdelig alt er i Norge?). Har selv sittet på en slik i Kina, der i landet er dette en skikkelig finbil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Stemmer godt det,dette er 2006 modellen,som jeg tror kun produseres i Sør-amerika nå.

Tror jeg tar meg en tur til Brasil jeg:P... mormor har en Fiat Uno 92' modell og det varmer i hjertet når jeg ser at den ikke har blitt helt utryddet selv om den er en truet art:P... men UNO er STIL!;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går mange slike i Kina ja, årsaken er at de er bi-bi-billige ettersom de er produsert i Kina (importbiler koster skjorta der, langt mer enn i Norge - noe å tenke på for hylekoret når de klager over hvor forferdelig alt er i Norge?). Har selv sittet på en slik i Kina, der i landet er dette en skikkelig finbil.

Nåvel, som representant for hylekoret så er vel både Kina og Norge kommuniststater...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...