Gå til innhold
bertone_jon

Hvor er de nå?

Anbefalte innlegg

Av ren skjær nysgjerrighet lurer jeg på hvor familiens gamle Alfaer befinner seg. Hadde vært hygglig å sett at de ble tatt vare på av entusiaster slik de ble hos oss. Må lete frem noen gamle bilder for å ha registreringsnummeret til alle, men i mellomtiden husker jeg noen:

Alfa Romeo  75; 2L Regnr: KF26____ - Rød

Alfa Romeo 164; 2L Regnr: BC80145 - Grønn

Alfa Romeo 156; 1,6 Regnr: ST36750 - Burgunder

Mine egne: Alfa Romeo 147; 1,6 TS CF25034 - Rød

Alfa Romeo GT 1600junior; 2L Regnr: SU_____ - Burgunder

I tillegg hadde vi en blå/grønn Gulietta (tipper rundt ´84 modell) kjøpt hos Riple Auto i Bergen. Byttet til 1,8 eller 2,0 liter i Tyskland mener jeg å huske. Hadde vel SP-registrering.

Hadde også en Alfasud kjøpt ny i Tyskland med 4 dører i ´78 tipper jeg. Husker kun at den var rød... Jeg er født i ´79, så det var her jeg hadde mine første leveår tenker jeg, selv om de bare huskes vagt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Av ren skjær nysgjerrighet lurer jeg på hvor familiens gamle Alfaer befinner seg. Hadde vært hygglig å sett at de ble tatt vare på av entusiaster slik de ble hos oss. Må lete frem noen gamle bilder for å ha registreringsnummeret til alle, men i mellomtiden husker jeg noen:

Alfa Romeo  75; 2L Regnr: KF26____ - Rød

Alfa Romeo 164; 2L Regnr: BC80145 - Grønn

Alfa Romeo 156; 1,6 Regnr: ST36750 - Burgunder

Mine egne: Alfa Romeo 147; 1,6 TS CF25034 - Rød

Alfa Romeo GT 1600junior; 2L Regnr: SU_____ - Burgunder

I tillegg hadde vi en blå/grønn Gulietta (tipper rundt ´84 modell) kjøpt hos Riple Auto i Bergen. Byttet til 1,8 eller 2,0 liter i Tyskland mener jeg å huske. Hadde vel SP-registrering.

Hadde også en Alfasud kjøpt ny i Tyskland med 4 dører i ´78 tipper jeg. Husker kun at den var rød... Jeg er født i ´79, så det var her jeg hadde mine første leveår tenker jeg, selv om de bare huskes vagt.

Slo opp disse i Motorvognregistret:

Alfa Romeo 164; 2L Regnr: BC80145 - Grønn    5200 Os

Alfa Romeo 156; 1,6 Regnr: ST36750 - Burgunder    5004 Bergen

Mine egne: Alfa Romeo 147; 1,6 TS CF25034 - Rød    1366 Lysaker

Det enkleste er vel å sende sms til 2282:  REGNR xx12345

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hei har en alfa 75 med reg nr kf 26316 hvis det er den bilen kan jeg si at den er pusset opp for en del år siden og er i hel og fin stand. noen "feil" er det jo men det er sånn det er.  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...