Gå til innhold
Alfista_QV

GTV TB

Anbefalte innlegg

Hei,

lurer på diverse delepriser til tb.

Tomgangsregulator, grenrør, lyddemper(den tverrstilte), dynamoreimstrammer og send gjerne noen linker til nettsteder som har deler.. 

Lurer også på hva arbeidstemperaturen er på gtv'en, om det er vanlig at den går over 90grader ved belastning og under når motoren jobber lett.

Hvilket turtall skal tomgangen stå på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den var ikke rød. Om det er den røde på autodb til 70' du sikter til så har jeg sett på den og, og kom frem til at den må hellakkeres++.

Noen som vet om chassiet på gtv er delt opp slik at man feks kan bytte hele rammen foran, som holder forstillingen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Forstår ikke folk når de vil ta slike sjanser ( å kjøpe bil uten å vite tilstand), selv om min har relativt høy km så kan jeg legge frem kvitteringer på alt som er gjordt pluss fullt service hefte men er det noen som vil ha den, nei for den har høy km og noen parkerings bulker på døren som kan fikses for noen få lapper...... :o

Jeg tok ingen sjanser, hentet prøveskilter og hadde bilen en hel dag, testet ut alt mer enn noen kunne gjort. Hadde med faren min som er mekkaniker, kjørte den til en kompis av han som driver med eu-godkjenning og så under bilen. Samtidig fikk vi sjekket hva som skulle gjøres for å få skilter på den. Begge mente at bilen var bra, men jeg følte at det var en ting som ikke stemte helt. Ringte Carozzeria, og jeg kunne da nesten bekrefte hva det var som ikke stemte. Grunnen til at jeg ikke vil røpe ting rett ut er for å ikke ødelegge for eier, kjøper eller bilen, og at hverken jeg eller carozzeria kan bekrefte noe. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...