Gå til innhold
Alfanatiker

Hvite 7x15 melber felger med bra Pirelli P6

Anbefalte innlegg

Kunne gjerne tenkt meg dem, men får nok ikke hentet de på denne siden av vinteren. Har ikke noe planer om østlandstur med det første. Og snart er det hvitt på fjellet....

Men vi får se hvordan det går med salget :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som er interessert altså?

Snodig dette her.....  Får alltid inntrykk av at jeg legger meg langt under de fleste andre hver gang jeg skal selge noe pga at det haster. Men alikevel ender jeg innimellom til og med opp med å GI BORT ting? ???

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

. Men alikevel ender jeg innimellom til og med opp med å GI BORT ting? ???

ja... smart å gi bort ting.. den bilen du gav bort ligger nå til salgs på autodb for 4 lapper ;) Greit å ha så god råd at man kan gi bort såppas ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35mm. Sjekket for noen dager siden. Har desverre ikke mulighet til å legge ut noe bilder av dem utover det som ble lagt ut her tidligere i tråden.

Og om noen skal ha dem så bør de forte seg. Neste helg drar jeg over til vestlandstraktene og da blir jeg borte i minst én måned.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

35mm. Sjekket for noen dager siden. Har desverre ikke mulighet til å legge ut noe bilder av dem utover det som ble lagt ut her tidligere i tråden.

Og om noen skal ha dem så bør de forte seg. Neste helg drar jeg over til vestlandstraktene og da blir jeg borte i minst én måned.

skal du til bergen ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...