Gå til innhold
Veloce

## SOLGT ## Alfa 75 2.0 86-mod selges, nå med bilder!

Anbefalte innlegg

Vurderer å selge min blå Alfa 75. Eneste 75 som ble solgt ny fra Gjøvik. Bilen har gått 190000km. Røde Koni, ellers er bilen orginal. Gulvet er nylig sveiset. Venstre kanal bør skiftes. Litt lakkrust er det og, men alt i alt er bilen et ganke fint eksemplar. Tweed-trekk på forstolene er som vanlig slitt.TwinSpark motor medfølger. Fin Sony DAB radio, kjipe 6x9 høyttalere. Motorvarmer.

EDIT: Sommerhjul på Ronal classic, vinterhjul på Speedline fra tidlig 33 QV.

Bruk bilen som en morsom helårsbil, eller vær litt nevenyttig og gjør den til en veldig fin sommerbil, det er ikke så mye som skal til. Eller bygg deg en Corsabil i vinter. Valget er ditt....

Vurderes solgt til kr 22000.

EDIT: Bud vurderes!!

Bilder kommer plutselig

Dan Tore Stensland

91515070

datosten(@)online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Er denne på skilter ?

Kjørbar evt eukontroll ?

Lillebror ser etter en bil i denne prisklassen og han går nå mekken så han trenger en slik bil.

Regner med at han ringer deg i morgen.

Det kan bli den fjerde Alfaen i famiilien.

Andreas Ø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei du!

Er bilen solgt eller?

Hvordan er den TS-motoren som følger med?

Jeg har en super 4-dørs ´91 Civic i innbytte; det frister, regner jeg med? Måtte nok gitt deg 10 kameler immelom...

Frister det, så si ifra! Problemet mitt er at jeg ikke har tid til å selge bil, det tar så satans tid...

Hilsen Frode

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh...det var det med bilder da. Har ikke digitalkamera, men skal se hva jeg kan få ordnet. Skal på 'Skogen imorgen, så det går å få se den der. Må kanskje skru inn et forsete før jeg drar da...

Civic 91 modell...hmm... . Er det med strikkmotor?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ts-motoren som følger med vet jeg ikke annet om enn det selgeren kunne fortelle. Den har gått 130'km og skulle være i god stand. Er visstnok chiptrimmet. Følger med komplett eksos (sliten bakpotte) og bensintank.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg begynner nå på nytt på salget. Var ikke veldig gira på å selge bilen når jeg la ut annonsen, så dere som har kontaktet meg har blitt dårlig fulgt opp. Men vi prøver igjen.

Status på bilen

- Fin blåfarget 75 2.0. En av få forgasser-75ër igjen på veien

- Rustsveiset i gulv og hjulhus (våren 2007)

- Nye støydempermatter i gulv

- Nye røde baklykter

- Ikke rust i hjulbuer bak

- En framskjerm begynner å bli litt dårlig i bakkant.

- Litt rust under dører, men ikke ille

- Venstre kanal bør skiftes. Da kan det vel tenkes at høyre heller ikke er allverden

- Motor går fint, bruker dog noe olje

- Følger med TS-motor som har gått 130000km. Skal etter sigende være chipet og i god stand. Har selv aldri starten denne. Med denne følger ledningsnett, komplett eksos, samt bensintank

- Girkassa grei, dobbelklutsj ned til 2dre anbefales ved aktiv kjøring dog

- Stoff på førerstol er slitt. Kan få tak i nytt stoff til stolen

- Kupêvifta bråker når det er kaldt. Trolig dårlig lager

- Sentrallås på bakdørene virker ikke.

- Sony DAB-radio og nye Proson 6x9 høyttalere

- Nydelig 80-talls radioantenne ;-)

- Sommerhjul på Ronal Classic (A1) 7x15.  2 dekk nye.

- Vinterdekk på Speedline felger fra 33 serie I (5.5x14)

- Motorvarmer

- Nytt batteri

- Er en liten lekkasje i kjølesystemet. Har allerede skiftet 2 slanger somm var morkne og lakk, det er nok en til også.

Jeg har brukt bilen daglig det siste året uten større problemer. Det hadde vært hyggelig om noen kunne ta vare på denne bilen. Hvis ikke ønsker jeg sideway-season velkommen  ;D

Ring meg dersom du er interessert: 91515070.

Mvh Dan Tore

Noen bilder tatt med mobil:

Alfa75-Venstreforan.jpg

Alfa75Venstrebak.jpg

Alfa75-Bak.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fin bil og fin farge .......

Kapp bort den bøyde delen av eksosstussen og skru på (evt. punktsveis) forkrommet enderør fra Biltema el.a. for ca kr 200,-  og du har gitt bilen en billig, men effektfull bottom-lift når kjøperne kommer stormende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bump  :)

Har nå byttet interiør til TS med velour, ser mye bedre ut og er veldig slitesterkt. Bensinfilter og plugger er også byttet. Vurderer å kjøpe meg trekkvogn til Corsa-bilen, og da må denne bort.

Motor trenger nok før eller siden overhalling, dette er ikke prioritert fra min side da TS motoren som følger med var tiltenkt plassen i motorrommet.

Årsavgift er betalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Merkelig at noen ikke kjøper denne bilen, Danny!

Jeg har jo en selv så dere kan spare dere for å be meg selv kjøpe den ;D

Koster jo ikke mer enn en ordentlig TV, jo.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nå 4 biler (1 for mye), og denne skal nå bort. Selges uten ekstra ts-motor til 11000! Ronal hjulene alene burde være verd nesten halvparten.

Bilen lukter litt surt (bruker endel olje). Dersom ts-motoren ønskes med kan du få et fint pakketilbud  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...