Gå til innhold
panzhar

Fiat på vei utfor stupet!!

Anbefalte innlegg

Blue&Me systemet fungerer faktisk ganske bra, tro det eller ei :-) Har foreløpig en 4GB USB pen med 150 CD'er på, så underholdningen er sikret underveis. Bluetooth handsfree'en kunne vært bedre, blir i overkant mye støy i andre enden, fungerer visstnok best med Sony Ericsson telefoner og de dyrere Nokia telefonene med A2DP osv. Det finnes også muligheter for opplesning av SMS meldinger, dette har jeg aldri testet da norsk ikke er av de støttede språkene. Blue&Me Nav kombinerer det vanlige Blue&Me systemet med et integrert navigasjonssystem (GPS), og prisen på dette er meget bra.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det strider mot elemetære naturlover at ting med windows logo skal fungere knirkefritt ;)

Når det er sagt kunne jeg tenke meg å skaffe kona en bravo om et par sesonger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det strider mot elemetære naturlover at ting med windows logo skal fungere knirkefritt ;)

Kanskje nettopp derfor noen mener det passer til bil.....?  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"PLING" -airbagen er i ferd med å løse ut!!

Dette er en handling som vil medføre betydelig skade på interiør og mulig personskade!

Er du sikker på at denne handlingen skal utføres? i så fall trykk OK.

- OK.

"Pling" - som sagt det er forbundet med stor risiko å utføre denne handlingen!!!

Vil du fortsatt utføre handlingen trykk "OK"

- KRÆSJ........

Mulig det blir slik når Bill får lagt sine klamme fingrer over bilindustrien  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

147 kan vel leveres med ipod interface.

Hvis Blue & Me fungerer greit har ikke jeg noe mot det. Det jeg er litt mer skeptisk til er hvordan det vil oppføre seg mot mine iPods og min iPhone. Mener å huske at det ikke fungerer spesielt bra (bombe) og dermed kommer nok jeg til å styre unna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis Blue & Me fungerer greit har ikke jeg noe mot det. Det jeg er litt mer skeptisk til er hvordan det vil oppføre seg mot mine iPods og min iPhone. Mener å huske at det ikke fungerer spesielt bra (bombe) og dermed kommer nok jeg til å styre unna.

For min del så lar jeg ikke dingsbomsene jeg eier bestemme bilvalget :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

iPod står nevnt her iallfall, mener at det samme gjelder Bravo og Grande Punto:

http://presse.fiat.no/artikkel.asp?id=1400

De har vel hele tiden sagt at det funker, men jeg mener å huske at folk har slitt litt. Eneste jeg trenger er jo sf et hull jeg kan putte mini-jack i. Dette hullet skal fortrinnsvis være i stand til å overføre lyd til høytalerne i bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt om jeg ville følt meg trygg i en bil med utstyr produsert av Apple. Et firma som presterer å lage en mobiltelefon som ikke kan sende mms høres ikke helt trygge ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, vet ikke helt om jeg ville følt meg trygg i en bil med utstyr produsert av Apple. Et firma som presterer å lage en mobiltelefon som ikke kan sende mms høres ikke helt trygge ut.

Tja, nå går det vel an å sende mail med apple maskina, så kan man vel sende en email med attachment. Så kan de ta det opp på den andre mobilen, hvis den kan ta imot email da.

(så imotsetning til å betale for mms, så sender man gratis med email??? vet ikke, jeg.)

Jeg ser i grunn ikke noe problem i det hele tatt med det. Jeg gleder meg til den kommer til Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

159SW: Tja, jeg vet ikke om jeg ville følt meg så lur ved bry meg om MMS-støtte i et marked som simpelthen ikke bryr seg om MMS  ;) Når iPhone kommer til Europa/Skandinavia får den nok MMS-støtte, men foreløpig er den kun til salgs på det amerikanske markedet og således tilpasset deretter.

Eller skal jeg kanskje gå til nærmeste Fiat-forhandler og kreve at de selger meg en Grande Punto som kan gå på etanol? Slik som de gjør i Brasil?  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tja, nå går det vel an å sende mail med apple maskina, så kan man vel sende en email med attachment. Så kan de ta det opp på den andre mobilen, hvis den kan ta imot email da.

(så imotsetning til å betale for mms, så sender man gratis med email??? vet ikke, jeg.)

Jeg ser i grunn ikke noe problem i det hele tatt med det. Jeg gleder meg til den kommer til Norge.

Nå er vi skikkelig off topic her, men når vi først er inne på det: I USA ble iphone først tilgjengelig kun gjennom AT&T som igjen er en operatør med godt utbygd UMTS nett. Men det hjelper jo iphone-eierne lite, når telefonen kun støtter EDGE! Legg da til faktum som _stor_ formfaktor, dårlig batterilevetid, ikke muilg å ta av batteriet (god kombinasjon  :D), ingen støtte for 3. parts programvare, ingen GPS, kun 2 mpx kamera, ikke noen slot for minnekort, og en helt hinsides høy pris og du burde ha den sikre oppskriften på en mislykket mobiltelefon. Men et forum for italienske biler er vel ikke rette stedet for rasjonelle argumenter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...