Gå til innhold
Gjest Erik N

Stakkars mann

Anbefalte innlegg

Får nesten lyst å sende ham en sympatimelding ! Vi kan gå sammen her på forumet og sende han en epost med alle signaturene til medlemmene her på forumet !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han burde bare tatt en tur i garasjen, pussa litt, skrudd litt, tatt noen pils, og så enkelt og greit fortalt hvor landet lå ::)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

stakkar man...

Trodde da de som jobba på Nordsjøen hadde mulighet for både integrale og stasjonsvogn jeg..

Tror jeg ville ha bytta kjerringa jeg å...:

"Bilen selges grunnet fruens intense hat til min bilinteresse..."

Makan til lite forståelse i forholdet da! :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett den bilen her i Halden innimellom. Ser veldig fin ut!

Tror fruen hans skulle tatt en prat med fruen min jeg, da hadde hun kanskje skjønt at en strøken Integrale ikke er så ille allikevel...

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor skal alltid damer bestemme??

Da professor Arne Næss ble spurt hva han skulle opp på alle toppene i verden å gjøre, så svarte han - fordi de er der..... det er derfor damer bestemmer også...

Neida, jeg tuller, dette er nok et av samlivets aller vanskeligste spørsmål - hvor langt man kan strekke egne interesser som den annen part enten ikke har eller direkte misliker. Noen ganger må det nok foretas noen valg og det å selge en bil kan kanskje være et greit "offer" og et godt signal om at man vil prøve å komme bedre i "synk". Jeg ønsker lykke til med salget, kona og alt dertil hørende!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordlyden i min annonse hadde vært;

"En stk. pent brukt frue selges høystbydende, grunnet hennes intense hat til min bilinteresse"

Den delen skal være oppe og avgjort før jeg finner fram noen ring...

Slik jeg ser det må det være et større tap for han enn hva hun oppnår.

Nei, men helt seriøst.. Fruen trenger sikkert flere sko.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ordlyden i min annonse hadde vært;

"En stk. pent brukt frue selges høystbydende, grunnet hennes intense hat til min bilinteresse"

Selges? du mener vel "gies bort" evt "omplasseres"?  ;)

En fin Evo er vel en av få nyere biler som er et invisteringsobjekt. dette burde denne damen få vite!

Den dagen jeg endelig får kjøpt meg rød Evo, som er drømmebilen min, og dama sier at den må bort, tror jeg nok dama skal får høre hvordan ting ligger an...

Man kan vel fint ha et barn eller to om man har en Delta også, som bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjente en som så vidt fikk plass til tre barnestoler baki en integrale...

Så tom. trillinger er ikke noen grunn for å kvitte seg med bilen!

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis noen kjøper GTV'en og Dedra'en min så kjøper jeg den tvert  :o. Fin Integrale til rett over 200.000kr er billig og så rød på toppen av det hele.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har 3 gamle alfaer som står i garasjen..

Ingen er egnet som Ikeabil,ingen brukes daglig, og ingen trilles ut i regnvær..

Noen damer takler det, andre ikke...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt utrolig at noen selger bilen sin fordi dama sier det.

Mine biler - mine besluttninger 8)

..og du har vært gift lenge eller? ;)

Be henne kjøpe sin egen bil for sine egne penger som hun kan selge ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

å være gift eller ikke har ikke noe med saken å gjøre syntes jeg :)

Det er fortsatt mine biler.

rÅnny bÅy, nå får du deg selv til og virke enda mindre smart enn nødvendig  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare si noe her:

Denne tråden bekrefter langt på vei min hovedparole innen feminismen: Ekteskap/samboerskap = legalisert prostitusjon.  :P

(med få unntak ;D ;D ;D)

Greia er fortsatt at majoriteten av damer tjener langt mindre enn sin mann/partner.(og det velger de jo selv, dumme nek)

Ethvert ektepar med skjevfordeling av økonomi (og dermed reell handlingsmakt) vil måtte ty til "forhandlinger". Innskuddskapitalen er da gjerne sex. Hvilket er et felt hvor damer beklageligvis tyr til avstengning av kapitalflommen dersom forhandlinger går i stå. (dvs. dama ikke får kjøpe gardiner eller tupperware, eller mannen vil ha grombil)

Menn som må selge bilen på det grunnlag som vist til tidligere, har da skaffet seg avgjørende men etterpåklok kunnskap.

ideelt bør man i et forhold ha jevnest mulig pengeinntjening. Dele fellesutgiftene i 2 (lån, mat unger o.l.), for deretter å gjøre hva man vil med resterende slanter.

Hadde menn i snitt tjent langt mindre enn damer ville vi vel fått annonser som: " må selge tupperwaresamlingen min, grunnet grinete mann", eller no sånt. Like dust.

Til dere menn som gifter dere med beiiib-bærter uten egen inntekt og framdrift, slike som vil trø hjemme og trøkke ut en dunge unger verden strengt tatt ikke trenger, som vil sulle med gardiner og pynteputer, sitte på rævva og glo på Oprah osv. BLÆÆÆÆH!

Bare ha det så godt! Litt dumt å klage/skylde på vrang kjærring, når man faktisk har valgt henne selv. M.a.o. avslører jo duden totalt sviktende dømmekraft.

Løsningen? Seriemonogami? Kjønnsskifte? Lottopremie? Sølibat?

Whatever.....

Æ veit itj. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra innlegg!

Jeg blir kalt kresen når det gjelder kvinnfolk, men er man det om man bare leter etter den rette og holder seg unna de jentene man "bare" har innimellom?

vil nå finne ei jeg kan leve med, og ei som kan leve med meg ikke minst..så jeg kan beholde gobilen og hun tupperware-samlingen hennes  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...