Gå til innhold
BillaBoo

Kunne noen med en 33 gjort meg en tjeneste?

Anbefalte innlegg

trenger noen bilder av panseråpner innvendig. Har nå bare kabelen med strømpa rundt. Men har jo en spak jeg kan dra i, men den ser stusselig ut. Må jo være et deksel over eller noe i den duren. Så om noen kunne tatt noen bilder så jeg ser hvordan det ser ut!? :)

Takker på forhånd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

flott ;)  bilde hadde vært knall, men om du bare kan sjekke om det er noe over metall biten, så hadde det vært fint. Også hvordan saken er festa :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, men da har jeg jo alt da! :) kjempe saker! takk skal dere ha!

Paul

p.s: det ser ganske stusselig ut.. rart ikke Alfa Romeo valgte en penere løsning..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

p.s: det ser ganske stusselig ut.. rart ikke Alfa Romeo valgte en penere løsning..

Hæ? Du har jo lampe i sikringsboksen!  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ja det gjør det godt igjen ;)

MadsH: Har du festa noe wire der nå? hvordan festes det?  SKjønner at strømpa skal ned i hølet, og så skal den wire`n noe lurt. Men vil gjerne at det skal se halveis "orginalt" ut.. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

haha ja det gjør det godt igjen ;)

MadsH: Har du festa noe wire der nå? hvordan festes det?  SKjønner at strømpa skal ned i hølet, og så skal den wire`n noe lurt. Men vil gjerne at det skal se halveis "orginalt" ut.. :)

Wiren er der den. Min åpner fungerer fint den.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

okei, men da har jeg jo alt da! :) kjempe saker! takk skal dere ha!

Paul

..men den syns vel ikke så bra, gjør'n vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...