Gå til innhold
Tronden

Vaskehall prat

Anbefalte innlegg

Sto i vaskehallen til Statoil på Danmarksplass i Bergen og polerte GTV'en tidligere i kveld da det kom en eldre herre på rundt 70 og parkerte ved siden av.

Han kjørte en Hyundai Coupé, noe jeg faktisk syns var litt kult tatt i betrakting fyrens alder ;D

Etter en stund kom han bort til meg... Han syns det var en veldig flott bil jeg hadde, og han hadde aldri sett en slik før så han var nyskjerrig på hvilket merket det var osv. Men mest av alt var han imponert over felgene. Han lurte fælt på hvor jeg hadde kjøpt dem og om de var å få tak i her i Bergen. Han syns de var så store å fine! Det er ikke ofte man hører fra den eldre garde! :D

Så hvis dere ser en gammel herremann i en svart Hyundai Coupé med 18" TWS Pace felger så vet dere hvor han har henta inspirasjonen fra hehe ;D ;D

post-820-14779320118137_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en kompis av meg kjører hunday coupé med 17" felger. Han har hatt bilen i flere år og mener den er så god at han aldri vil selge den.

Kompisen min er rar.... ;)

Men bevares, en 70-åring i svart coupé med 18" er sikkert kult det 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...