Gå til innhold
Alfanatiker

Tarox Corsa klosser til GTV6/75 "SOLGT"

Anbefalte innlegg

Har noen tarox corsa klosser til gtv6/75ts/75V6 etc (nye i eske) som jeg vurderer selge. Klarte kjøpe feil her for en stund siden.

Tror de heter noe sånt som .114 Corsa.

Noen som vil ha?  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glemte si at dette er klosser som erstatter de orginale. Husker ikke pris på dem her i landet men mener Autopower en gang snakket om nærmere en høvding. Jeg selger de til den som har bydd meg mest for dem innen utgangen av denne uka...

The Corsa pad is a great all - round pad, although primarily intended for race and track day use the pads can also be used to great effect for fast road use .Corsa pads are effective from cold and therefore give maximum performance at all temperatures. The high coefficient of friction gives plenty of pedal feel and massive amounts of bite, yet they are not hard on discs like some track type pads.

Able to withstand temperatures of up to 800°C this pad has an optimum temperature range of 200°C to 400°C, for best results do not exceed disc temperature of app. 600°C.

mHot = 0,47

mTypical = 0,43

· Low disc wear

· Available for selected performance applications

· Low noise in most driving conditions although can be slightly noisy at low speeds

· Gives a good pedal feel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg usikker på. Om du ringer Autopower og spør Terje så regner jeg med han kan svare deg på det.

Men om du har byttet til brembokalippere på bilen din så er det mulig mine passer ;)

Så sant opprommet mellom calipper og skive ikke er for lite....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...