Gå til innhold
Dagfinn R

Vinteropplag

Hvor langt unna hjemstedet er du villig til å vinterlagre Alfa'n din?  

17 stemmer

1. 1. Hvor langt unna hjemstedet er du villig til å vinterlagre Alfa'n din?

• En halvtimes kjøring
      10
    • En times kjøring
      8
    • To timers kjøring
      1

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer et lokale som kan være et kombinert verksted/lager/opplagslokale. Det vil kunne være plass til 20 - 30 biler i vinteropplag og en liten eller større mekkeplass. For å undersøke markedet litt - hvis du har sommerbil i Oslo-området, hvor langt unna er du villig til å lagre den?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det kun snakk om plass til vinterlagring, eller er det mulig å leie plass til mekking der også?

Jeg er villig til å kjøre i to timer for vinterlagring, men ikke lenger enn 30 min. for å mekke.

Priser?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror jeg har fått ordnet meg greit i vinter..

under 10 minutter å kjøre, egen lakkbu (med alt av met.lakk og vanlig lakk, blandeutstyr, sprøyter og fargekart til de fleste bilmerker), løftebukk, grav, pusseutstyr/sandblåsingutstyr, verktøy, trykkluft +++...og egen mekaniker/lakkerer...

Og det beste av alt...det er kanskje helt gratis  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

interessant initiativ Dagfinn. Har tak over hodet, men mulighet til å gjørte litt i løpet av vinteren hadde ikke vært å forakte. Bør ikke være noe særlig mer enn 45 min (fra Nesbru) dersom det skal være aktuelt å reise til og fra for å skru.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...