Gå til innhold
@pi

GTV 916 TS/JTS alternativt Spider

Anbefalte innlegg

Vil ikke ha TB. Vil ha TS. Skal ha bruksbil som også brukes i jobb. Ingen i bartebyen som tar seg av ventiljustering og nødvendig motorvedlikehold for TB, etter det jeg vet.

Veldig maskulint med rosarød nøkkel ;D

Har hatt en sort TS i øyekroken lenge, men eier blir ikke enig med meg om pris.....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil ikke ha TB. Vil ha TS. Skal ha bruksbil som også brukes i jobb. Ingen i bartebyen som tar seg av ventiljustering og nødvendig motorvedlikehold for TB, etter det jeg vet.

Veldig maskulint med rosarød nøkkel ;D

Har hatt en sort TS i øyekroken lenge, men eier blir ikke enig med meg om pris.....

En slektning av meg fikk justert ventiler på enTB i Trheim for noen uker sida, så det er nok ikke noe problem. Husker ikke navnet på firmaet men....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte TB som bruksbil til jobb om vinteren. Ingen problem. Var bedre varmeapperat enn i en TS som jeg prøvde samtidig men jeg vet ikke om det var typisk. Begge hadde riktig driftstemp.

Det er VELDIG mye mer gøy med TB enn TS. TS går helt greit men med TB så begynner det å gå bra. Men TB koster jo litt mer da. det er jo ett poeng.

Pass uansett på hvilken du kjøper at den er godt vedlikeholdt :-)

Rød GTV ER MASKULINT!  SCHØ!!!!

hilsen utflytta trønder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

TB er uaktuelt.

Men har et par JTS i sysnranden som sjekkes ut nå. ;)

Rødt e en PMS-farge! ;D  Det længste æ strække mæ når det gjeld bil og farge er raue kjørehanska.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som sagt gutter: Rød er uaktuelt. Kall meg gjerne sær (Gudbedre, æ e jo sær)

Avventer avgjørelse fra eier med satansort GTV og telefonfelger. ;D ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig. Rød bil er kun for menn i førtiårskrise (vi har i det minste førsterett).

Serie Kalamata GTV så flott ut - en årntli' jentebil. Jenter forventes som kjent å ha de kuleste bilene. Lykke til med sluttforhandlinger.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...