Gå til innhold
Sigbjørn

77 spider

Anbefalte innlegg

Kjøpte en 77 spider us-utgave som bursdagspresang til meg selv ;D

Nesten rustfri så dette blir ett lett prosjekt...hihi...tenkte å handle inn karroserideler fra tyskland etterhvert.

bildene taler vel litt for seg selv hva som skal gjøres. fikk med ny kalesje og nytt trekk til den ene stolen.

litt bilder:

tn_DSC00214_1.JPG

tn_DSC00217_1.JPG

tn_DSC00220_1.JPG

tn_DSC00218_1.JPG

tn_DSC00059.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Min personlige favoritt av Spiderene, men jeg tror du trenger større gassflaske.... ;D

Lykke til, blir morsomt å følge denne tråden her.

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Arve : ja det kommer til å gå litt gass og tråd tenker eg ;)

alfetta: ja du vet kor eg bor, gleder meg til å se gtv6en på veien etterhvert :)

dott: har du noen tips hvor eg kan finne billige eurofangere? har funnet noen i tyskland men de koster en fot og en arm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gang den rusten du ser med 10  :P men med pågangsmot er alt mulig,har sveiset opp verre enn denne så lenge det er plåt å få kjøpt er det ikke no problem,lykke til.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis eg må gange den rusten eg ser med 10 så er det ikke stort igjen av bilen ;) karroserideler er å få kjøpt så det er ingen problem..

slike eurofangere må til etter hvert ja..har heldigvis den bak så trenger bare de forran.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der var litt av et sveiseprosjekt, Sigbjørn! Post mange bilder i løpet av gjenoppbygningsprosessen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei Har også lyst på en slik i burstagspresang !E det lov å spørre hva ett slikt eksemplar

kan koste?javascript:void(0);

Spørrende Hr veldig lyst på serie2 eller Duettoèn men den er veldig dyrjavascript:void(0);

Gråter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Bilen fikk jeg billigt av forrige eier i håp om at det skulle bli bil av det, hadde sansyligvis ikke lønnt seg å begynne på dette prosjektet hvis den hadde kostet så veldigt mye mer... ;) bare i karroserideler kan det komme på mellom 10-25.000 kr alt etter hvor mye jeg velger å lage selv av deler. så er det å få fatt på eurofanger framme. noe som kan bli dyrt hvis eg ikke får fatt på noe brukt. lakkering er heller ikke gratis;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Aiai! Det var såppas ja :D

Lykke til! Bra at noen tar ansvar...

Jeg er forresten også på jakt etter frontfanger og hjerte til en slik..

Jeg har frontfanger og du - ja du, har mitt nummer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenkte å begynne på spideren snart...har ikke blitt gjort så mye til nå grunnet mye husrenovering..

Demontere de stygge us-støtfangerene framme og har fått fatt på de europeiske...

planen er som sagt å strippe ned den ned å få levert inn karroseriet til sanblåsing eller syrebad...

>

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt stemningsbilder fra garasjen...

prøver å kartlegge hvilke deler jeg trenger...har også lagt den ut for salg..men har helst lysst til å beholde den.

håper på å ta en tur østover for å hente deler  ;D

DSC00516.jpg

DSC00517.jpg

DSC00522.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi.

Du slipper i det minste å lure på om du skal bruke nye plater eller stålplast & tyggegummi.

Lykke til - håper du ender opp med å restaurere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oi.

Du slipper i det minste å lure på om du skal bruke nye plater eller stålplast & tyggegummi.

Lykke til - håper du ender opp med å restaurere!

ser ut til at det blir restaurering .. har begynnt å sjære og sveise litt faktisk..glemte å ta bilder i dag.. men bilder kommer pluttselig i morgen ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har begynnt å fikse litt på bakplaten.. :)

e kommet litt utav trening på sveisingen men dek kommer seg vel litt etterhvert ...har mye igjen enda  ;)

DSC00526.jpg

DSC00527.jpg

DSC00529.jpg

DSC00536.jpg

DSC00537.jpg

DSC00538.jpg

DSC00541.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...