Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Sprekt rute!

Anbefalte innlegg

Tar spørsmålet her også jeg..

Var jo uheldig med panseret i dag.. resultatet er en rute med diverse sprekker..  Får jeg lov til å kjøre med dette i løpet?

Skal jo selvsagt bytte rute, men vet ikke hvor lett det er å få tak i på kort varsel.

IMG_0795.sized.jpg

IMG_0796.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regelverket er ganske tydelig på dette punktet. Man kan fullføre et løp hvis ruten sprekker underveis i løpet, men man ikke stille til start med en sprukken rute. Hvis vi i teknisk tillater én bil med sprukken rute kan vi ikke nekte nestemann og gjøre akkurat det samme. Er dog ganske sikker på at noen i landet har en rute liggende.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du har vel ei rute du ikke får bruk for på en stund hihihi. Har du lakka bilen hvit enda eller?

Scuderia Bianco er så godt som i boks. ;) Du og dine Autobianchier bør heller ta Scuderia Bambini eller evt Scuderia Feminini. ;)8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke veldig lett å få tak i rute virker det som.. De jeg har ringt har bare til Bertone.. Får sjekke litt til.

;D Trenger nok ikke å være så lett å få tak på rute. Jeg fikk byttet rute på Hurtigruta ifjor (Giulia -72). Ruta måtte LAGES. Dog ikke normalbestillingen til Hurtigruta dette - dermed muligens noe odd oxo mtp. bestillingskanaler.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prøv www.auto-glass.no

Hvis ikke de kan skaffe, kan ingen andre skaffe heller....

Snakk med Truls.

De kunne ikke skaffe... dette begynner å bli krise.. :S

vanskelig å "låne" fra den hvite? Regner ikke med den blir tatt i bruk med det første alikevel? :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...