Gå til innhold
Guarneri del Gesù

Det var som bare... (giulia panser og frontrute ønskes, evt tips)

Anbefalte innlegg

Skulle ta meg en lite testtur for å prøve ut noen nye deler... da smalt det..

IMG_0794.sized.jpg

Den ene bolten til det ene festet i bakkant av panseret må ha tatt kvelden, noe som resulterte i at panserlåsen slapp, og panseret smalt opp over ruta i 80 km/t..

Noen som har et panser, evt vet om noen som lager i glassfiber?

Trenger også ny rute...    :-\

Sympati mottas med takk!

IMG_0795.sized.jpg

IMG_0796.sized.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har et panser, evt vet om noen som lager i glassfiber?

Trenger også ny rute...    :-\

Sympati mottas med takk!

Ugh. Det var surt! Biler som ødelegger seg selv blir bare helt feil  :-\ Du får utvide racingstuket med et par panserlåser så slipper du at det skjer igjen (...så lenge de festes...)

Har du sjekket http://www.alfapanels.com/ ? Det ser ut som om de leverer glassfiberpanser til Guilia. Prisen aner jeg ikke, men ryktene vil ha det til at frakta kommer seg på like mye som delene :(

Frontrute er ikke godt å si, men du kan høre med nærmeste bilglass-sjappe. Det er utrolig hva de kan finne på å ha. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja! Det var linken jeg ventet på! Kanskje vi får slanket vogna noen kg også da.. skader sikkert ikke! :)

Ja, det var skikkelig surt.. det fantes ikke en bulk på bilen.. Nå er det en liten en på taket over ruta. Men det kunne tross alt ha skjedd i 150 på langsiden på våler, og det er jeg glad ikke skjedde.. hoho

Panserlåser er absolutt ikke dumt!! Sto også på trappene.. men var ikke montert enda. Får la det her være en lærepenge for andre!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hørtes ganske kristisk ut...

Ble panseret liggende over ruta eller spratt det ned igjen?

Skjedde det på traffikert vei eller? Kjedelig når det plutselig blir veldig dårlig sikt....

Du får ha lykke til med reparasjonene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle ta meg en lite testtur for å prøve ut noen nye deler... da smalt det..

Sympati mottas med takk!

Stor pakke sendt avgårde.

Kjipt det der, kjenner den ekle følelsen når det smeller.

Men både du og bilen er tross alt fortsatt i bra behold. Du får nok kloa i en rute  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy !

Kjiiipa saker !!

hm.. - hör med rpm och TEM. Det verkar ju inte som de har tänkt bruka sin bil till annat än att skruva på medan de väntar på att pölserna på grillen ska bli färdiga... Sen blir ju händerna fryktligt upptagna av pölser och sånt.

;);D

Nej, skämt å sido - har inget annat än en 33'a ruta liggande.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

F... å! Hadde vært moro å fått dere til start! Må vel være noen som kan grave frem ei frontrute! Alt. bytte med den som tar 4-5 uker...

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hm.. - hör med rpm och TEM. Det verkar ju inte som de har tänkt bruka sin bil till annat än att skruva på medan de väntar på att pölserna på grillen ska bli färdiga... Sen blir ju händerna fryktligt upptagna av pölser och sånt.

;);D

Nytter ikke og trekke opp sofasliterene i Scuderia Bianco. ;D TTT du vet, aaaaltfor mye og gjøre på jobb om dagen også må jeg til Roma på seminar en ukes tid, livet er tøft. 8) Hadde vært deilig og ikke jobbet rutinejobb og heller bygget biler på fulltid, men på en annen side så hadde det blitt lite med kroner i kassa av det.

Hvis karen virkelig ønsker og stille til start i siste Corsa-løp så har han jo en annen Giulia som han kan ta ruten ifra...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg vet jeg har en giulia til.. med rute.. Men min far sier at det var et helvette å få den montert sist (ble byttet på 80 tallet og montøren knuste faktisk ei rute når han monterte). Er derfor lite sugen på å prøve å demontere den.. I verste fall så står jeg der med to giuliaer og ingen hele ruter.. Frister lite.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope...

Min rute er jo fri nå - om du har en ventende rute på veg.

Bilen min står demontert, nylakkert uten ruter i Ski uten for Oslo (på veg til Rudskogen)

Ta kontakt om det er interesant.

Per Ove

90844134

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli med i diskusjonen!

Du kan poste innlegg nå og registrere deg senere. Hvis du har en brukerkonto kan du logge inn nå for å poste med din egen konto.

Gjest
Skriv svar til emnet …

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

Only 75 emoji are allowed.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere innhold har blitt gjenopprettet.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Opprett ny...